1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Ghosts

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 29 apr 2013.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iemand die ook last heeft van constante crashes als hij de campaign wil spelen op PS4.

    Mijne game (PS3 upgrade) crashed constant tijdens het laden van het allereerste campaign fimpje. Al zeker 10x geprobeerd maar blijft gebeuren. Online werkt wel, maar dat hoef ik niet te spelen.
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nope, maar heb de retail disc versie.

    Kan je evt de updates verwijderen en nogmaals laten downloaden?
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Had ik al gedaan. Heeft niet geholpen. Had ook al de PS4 gereinitialised, ook dat hielp niet. Dat waren ook de opties die de foutcode geeft op de site van Sony.

    Met de disk lijkt ook niks mis te zijn, maar volgens mij wordt daar ook verder niks mee gedaan dan het checken of hij in de console zit.

    Als ik Extinction speel geeft hij ook steeds aan dat de licentie niet geverifieerd kan worden en dat de game na 15min er mee stopt...
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Lijkt op één of andere synchronistatie foutmelding? Dat de game zich niet kan verifieren met de servers van COD? Al een "ticket" aangemaakt richting hun helpdesk?


    Speel deze game alleen nog maar vanwege de Extinction game-mode. Multiplayer is gewoon dramatisch. Nog steeds dat achterlijke gedoe dat je om de hoek gedood word :emo: Dedicated Servers? Waar dan?
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Lag compensation maakt voor mij de game niet speelbaar. Wordt het hardste gestraft voor de €€€ die ik betaal terwijl de Amerikaanse fucktards met k-mart verbindingen beloond worden...
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dus daarom heb ik het gevoel dat ik altijd te laat ben met schieten terwijl ik eerder ben. En dus eerder dood ga, terwijl ik hem lood in zijn face plompt.

    Heerlijk 100/100 glasvezel.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dat ze na al dat gezeik over die compensation het er nog steeds niet uit hebben gesloopt, schandalig eigenlijk.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Precies. Ik zit op een goede verbinding en kan de game haast niet spelen omdat ik zo gekort word op alles :emo: Het erge is nog wel dat als ik overschakel op WIFI ik ineens scores haal waar m'n K/D gemiddeld 3 of 4 is :emo: Zodra de kabel er weer in gaat is het weer janken geblazen.

    Is er alleen om de mindere speler ook het gevoel te geven dat ze deze game ook "goed" kunnen. In BO1, MW3 en BO2 zat het ook. Wel in mindere mate als in Ghosts. Te vaak ga ik dood door één sniper kogel in m'n kleine teen. Het is allemaal pijnlijk duidelijk in de killcam. Als ik op mijn scherm 2x schiet en vervolgens de cam bekijk waar ik NIET schiet ... tja, dan klopt er iets niet :+
     
  9. SmokinSnoopLion

    SmokinSnoopLion Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon p2p of usenet applicatie aanzetten, voila, je heerst als een meester want je waggelt als een Magere Hein door de slachtveld ...
     
  10. limbo24

    limbo24 New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    ik ben van plan van pc gaming naar xbox gaming te komen een xbox 360
    MAAR zijn er nog steeds nederlandse clans actief en waar kan ik deze vinden?

    Alvast allemaal bedankt voor jullie moeite!
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Mijn eerste vraag: waarom geen X1? Over een tijdje zal het online gamen op de X360 dood zijn.
     
  12. limbo24

    limbo24 New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat een betere console veel duurder is daarom^^
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dan kan je toch beter gewoon even doorsparen?
     
  14. RalfHKL

    RalfHKL New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze gedownload, maar merk geen verschil. Moet ik dat nog ergens inschakelen?
     
  15. RalfHKL

    RalfHKL New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar, heb het inmiddels gevonden.....
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    En de nieuwe COD komt eraan :+
     
  17. Tijmen!

    Tijmen! Love to code!

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat duurt nog wel een paar jaar. ;)
     
  18. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    op de playstation 2 gamen er zelfs nog wel eens mensen online :b:
    zolang de servers in de lucht blijven, heb je kans dat je online kunt spelen.....
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tja als er 12 man online zijn kun je idd spelen.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

Deel Deze Pagina