Nooit gemerkt. Heb hem meteen geaccepteerd. Vaag dat je dan geen melding krijgt. Zag je alleen tussen followers staan.
Bestaat niet meer idd een echt verzoek. Als ik jou een "verzoek" stuur kom ik gelijk bij jou als follower te staan. Als je mij terug followed dan zijn we pas vrienden.
Merk trouwens wel bizar veel verschil tussen hoe de servers voorheen liepen en hoe het nu gaat. Scores zijn stukken beter en heb ook het idee dat ik met "kogels" schiet i.p.v lucht Goed bezig ... eindelijk!
Heb sinds vorige week ook totáál geen problemen meer v.w.b. lag of rubberbanding. Op geen enkele map of DLC. Af en toe nog wel eens doodgeschoten terwijl ik al hoekje om was.. maar dat is netcode gerelateerd. Het spel loopt wel ten alle tijden gewoon smooth bij mij.
Gister nog even met DMR gespeeld terwijl ik dat poep wapens vind en ga ik 29-3, 41-4 en 17-3.....en ook nog op maps die ik ruk vind. Ik maar altijd zeiken dat ze zo slecht zijn ><
Vreemd systeem dan. Op zich is het following systeem goed maar dat je er geen melding van krijgt vind ik vreemd.
Ik heb wel een aantal keer dat alles in slow motion gaat. Ik zal het eens proberen op te nemen, maar als ik het in de gaten heb is het vaak al weer voorbij. Had dat voor de patch echt nooit. Maar jullie spelen op de xbone toch? Denk dat PS4 toch nog steeds wat minder lekker loopt.
PS4 loopt ook wat minder lekker, ondanks het 1080p gebeuren. Dat is dan wel één pluspunt t.o.v het hele console-wars gezeik. Microsoft heeft toch wel de betere servers om zo'n game te kunnen draaien. Vind Sony daar weer iets minder in. Game ziet er op de One prima uit. Een verademing vergeleken met BF3.
Op de ps4 is de game echt enorm verbeterd. Echter is de framerate erg choppy. Dit viel me al op in de testservers en dat zet zich dus gewoon door. Ik vind het een minder groot probleem dan rubberbanding, maar het is wel vervelend. Ook vind ik dat de netcode nog steeds niet erg goed is voor een multiplayer shooter. Het gebeurt nog veel te vaak dat je al achter cover bent en alsnog neergeschoten word, nog steeds zelfs vaker dan in BF3, waarbij het ook al duidelijk minder was dan bij andere shooters. @ Rampage, Onzin, want EA gebruikt haar eigen servers.
Ten eerste draait de PS4 versie op 900p en gebruiken alle consoles servers van EA en DICE. Niet van MS. Wat de reden is dat het op de One allemaal wat soepeler is qua servers sinds de release. Daar durf ik het antwoord niet op te geven.