Ik ben benieuwd. De rubberbanding is wel degelijk minder, maar ik heb er wel andere dingen voor in de plaats gekregen. Disconnects en dan een pop up dat battlepacks niet gevonden kunnen worden en dat de connection met EA servers verloren is en dus die 'matrix slowmotion' ik kan er alleen niks over vinden. Wel dat iemands hele potje in slowmotion is, maar dat is niet wat ik heb.
Dat van die battlepacks heb ik al een aantal keer gehad. Ook vaak dat ik na de end game report in het zwarte scherm blijf hangen als de volgende map geladen moet worden. Is allemaal erger geworden sinds de vorige server upgrade/patch.
nou idd van het weekend bijna niet te spelen geweest elke keer connection lost met server . dan liep het hele gebeuren weer vast . hopelijk brengt die update een hele hoop verbetering want nu is het compleet ruk Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ja dat heb ik ook wel eens. Rare is dat het soms echt een hele tijd goed gaat en daarna opeens knal ik uit een potje en blijft het spel kut doen. Niks helpt dan ook.
nee een X1 zonde dat het zo is want het is gewoon een erg mooi spel al wil je soms je controller door de tv gooien met al die lags, rubberbanding en connection lost en the list goes on and on and on Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Echt op X1? Heb echt nooit connection lost. En rubberbanding alleen op Naval Strike wat nu gefixed is.
Ik werd eerst nooit uit game gegooid. Als het nu gebeurt (wat niet vaak is) krijg ik die battlepack message. De 'lost connection' krijg ik eigenlijk alleen als ik servers wil joinen. Had ik eerst nooit en nu bij 9/10 servers. De crashes naar het dashboard heb ik al heel lang niet meer gehad.
ja echt Hybrid was echt niet normaal meer ben van ellende maar gestopt was niet leuk meer . gisteren ging het wel weer oke . had het bij firestorm zelfs en dat heb ik ook nog nooit meegemaakt pffff liep gewoon vast Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ook hier slechts zelden een connection lost gehad. Nou heb ik ook geen premium (voorlopig ook niet van plan te kopen).
Rented servers live op de PS4! Xbox One nog niet zie ik maar heb wel een optie bij MP. Xbox One nu ook live.
Ik krijg nu heel de tijd lost connection to host bij elke lobby zal wel te maken met die upgrade.. Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
kan je nu ook rush met 64 man doen? Rush was namelijk me favoriete spelmode op de 360, maar bij de X1 wilde ik met 64 man spelen. Ik was dus altijd aangewezen op conquest
Zie alleen nu nog een 32 man server staan. Maar als ik bij de opties kijk van die server staat er wel max 64 players. Dus denk ik het wel.