Is dat een verassing dan? XBW is gewoon een lieve plaats! Voor ik die card steel van Anubis, heeft iemand dat eigenlijk al eens gedaan wat ik wil? 1 game op een memorcard zetten en het zeg maar behandelen als een gamecard. Kan ik wisselen tussen die en mijn main card zonder problemen? Verlies ik geen instellingen, wallpapers, bubble plaatsing etc. Als ik niks verlies is het gewoon een ideale methode om ruimte vrij te maken op mijn main kaartje. Dan wordt Persona (of Sly) gepromoveerd van digitale game naar een card game!
je gegevens blijven op die kaart staan,... wissel zelf tussen 3 memory cards, dat wil prima. Je moet alleen opletten als je echte (op card) games gaat spelen, die worden gesaved op de memorystick die je er dan in hebt...
xD PS vita gekocht voor 85,60 incl, met nog eens 16gb erbij die hij had laten zitten. Dus ik vraag netjes ben je het vergeten ofzo? Hij zei, nee krijg je er bij. Mooi prijsje toch.
Wooooowwww. Ik ontdek nu pas remote play. Octodad op de vita nu ik zat eerst nog te twijfelen, maar dit is echt bruut!
Zeker een mooie optie. Niet alles werkt natuurlijk, maar denk dat je future RPG's er wel op kunt spelen. Craften, gatheren en deels solo in FFXIV werkt ook goed.
Ik blijf alleen de besturing wel crappy vinden. Zijn er niet betere (en dan vooral hogere) pookjes beschikbaar ofzo ? Deze dingen vind ik echt niet fijn.
Heb hetzelfde, voor Vita games vind ik de pookjes geen probleem maar PS4 spellen spelen doe ik dan toch liever met een DS4 controller
Vanaf stage vernomen dat er thuis post voor mij was. @AnubisNefer, bedankt voor het 4 gb kaartje !!:b: