Zeker. Wordt zo toch wel enthousiast van de game. Hoop dat die humor ook in de game zelf zit en niet enkel in dit soort trailers.
Dit is awesome man. Dit is eindelijk weer eens een FPS die me tof lijkt, in tegenstelling tot die stomme Halo's en CoD's van de afgelopen jaren.
Misschien toch maar halen. Blij dat er geen MP in zit, dan krijg je ook geen verplichte achievements. Alleen de difficulty's zouden nog kunnen.
sluit ik mij volledig bij aan, eindelijk weer alleen eens aan de slag, ik krijg ook stilaan het schijt van die samenspel zoals CoD, BF en 100 op een rij..... ik wil weer eens gamen hoe ik dat wel! zonder in groepjes rond te trekken, ziet er mega uit , maar ga toch nog eens de reviews afwachten en dan vooral voor de speelduur van deze game, over de rest heb ik geen twijfels
ik hoop iig niet dat het een alledaagse game word. Het idee lijkt me super tof, alleen ben ik bang dat het alleen maar hersenloos schieten word en uiteindelijk het verhaal niet meer boeit.
Ik heb toch wel heel veel zin in deze game!!! Wellicht dat ik mede aangestoken wordt door onderstaand filmpje dat de oude beelden weer doet herleven. *) Die geheime kamer achter het schilderij;,..... EPIC.
Wat bedoelen ze hier nou mee? Bron: http://www.gamespot.com/articles/wo...ps4-install-sizes-also-revealed/1100-6419355/
Ik dacht dat de xbox one zijn games altijd volledig installeert. Vandaar dat ik het niet begreep, maar dat zal ik wel fout hebben dan. Dus als je de schijf koopt hoeft de game maar 8 gb te installeren. Zodra je de game download heb je 47gb nodig. Wel flink verschil zeg