Leuke testavond gehad. Wat duidelijk is, is dat we nu veel dichter bij elkaar blijven, zeker op de wat langere banen. Ben benieuwd naar jullie voorkeur. Ik dacht dat de 596 scherper instuurde, maar toch valt het mee bij de 599. Ik ben dus onpartijdig voor de tune. Vrees wel een bende op Long Beach volgende week.
Was idd superleuk en tot mijn verbazing kon ik goed meestrijden met de rest om podium en middenmoot, was ook weer gezellig. Ik heb wel een voorkeur voor de eerste tune (596?). Die ander is soms ineens de grip kwijt. Had steeds dat na het remmen voor een bocht na remmen en terugschakelen als ik dan instuurde hij ineens na 1 seconde weggleed.
Ik heb de snellere tijden gereden met de 599 tune, ik ga dus voor die tune! Mocht het de 596 tune worden, daar red ik me ook prima mee .
Het gaat natuurlijk niet echt om de snelste tijd maar meer om wat lekkerder rijd ! Ik ga voor de tune die we in heat 1 gebruikte. Geen idee meer welke dat nou precies was. Vond die wat minder glijden vooral in de laatste bocht. Misschien kan er nog een kleine aanpassing in de remmen plaatsvinden en eventueel wat met dat sturen. Belooft close racing te worden! Foutjes worden niet direct afgestraft en hij kan wel wat hebben