Just for fun, de uitslag van de testweek. Ik zag bij het verwerken pas dat ik bij het opstellen heat 1 dus een foutje gemaakt heb. Mooi dat het een test was ;-) Zoals gezegd, 't zat lekker dicht bij elkaar.
Je kunt altijd nog joinen om te zien of je bijv. heat 3 nog mee kan doen. We hebben na afloop ook nog wat rondjes op Long Beach gedaan. Volgende week meer geluk.
Alle rijders met livery staan nu in post #2 Als je een keer mee wil doen moet je wel even een afbeelding van je livery posten, dan voeg ik hem toe aan de lijst! Ik ga er vanuit dat het de B596 tune word. Wat willen jullie nog veranderd zien aan de rembalans, ik heb er eigenlijk weinig problemen mee. PS Als de tune bevalt wil ik bij deze solliciteren naar de functie van XBWr huis-tuner, ik heb er erg veel plezier aan beleeft!
Ohja, Kan hem niet zo snel vinden op youtube dus hier de dumpert link http://www.dumpert.nl/mediabase/6595796/4abca1ee/ferrari_crasht_keer_op_keer_op_keer.html
Misschien een idee voor een cup na de Nederlandse release, de Blancpain sprint series. Audi R8 BMW Z4 Ferrari 458 Lamborghini Galardo McLaren MP4-12C Mercedes SLS Nissan GTR Porsche GT3 Allemaal leuke waggies
Ben ik al mee bezig. Maar niet zo veel auto's. Stuk of 3 - 4. Zal wel de zondag worden met op de disndag / woensdag een am cup. Forza 5 neemt dan het ritme van 4 over qua Pro op zondag en Am doordeweeks.
[Sign Up] [FM5] XBWr Clio V6 Trophy [Dinsdag] Ik wil ook wel een tune proberen te maken hoor Gebruik je de originele/officiƫle specs?
Ik tune alles naar de Porsche toe. Die rijdt perfect en veel meer power zou te veel worden. Heel misschien 20-30 pk erbij maar that's it. Heb nu zo'n beetje elke mogelijke auto getuned dus het is nu alleen nog kiezen en een beetje fine tune.
Zou me graag in willen schrijven. #11 Denvan Zal proberen mijn Forza 4 paint na te maken waar helaas de Clio V6 Trophy er nooit van gekomen is.