Fijn , beetje jammer dat ik net Monster Hunter heb gekocht. Maar Pikmin en Wonderfull 101 lijkt me wel leuk. (de rest heb ik al (bijna))
[yt]g06jbuwmG5Y[/yt] Blijft echt prachtig. Kleuren en belichting zijn niet normaal zeg. Als ik dan naar Super Smash kijk, dat is echt lelijk vergeleken met Mario Kart 8.
Dat zeker, ik kijk er ook erg naar uit om m'n WiiU games te gaan spelen wanneer m'n nieuwe plasma binnenkomt kleurtjes! [yt]JbuJZP0_8iQ[/yt] Er was kennelijk ook een Mario Kart 8 Direct
Twijfel tussen monster hunter en wonderful 101, maar wat een gave actie! Niets voor nintendo eigenlijk, zullen ze eindelijk geluisterd hebben naar de kritiek?
wonderful 101 is ook nog opvallend duur, maar zeker een toffe actie. Alleen Wii Party & Nintendo Land zijn niet echt de moeite waard, de rest heeft allemaal wel wat. Overigens is die Mario Kart 8 Direct een stuk beter dan de afgelopen directs, ook kwa tempo en hoe ze het presenteren.
3D World natuurlijk. Super Mario 3D World en Donkey Kong Tropical Freeze zijn juist de twee games die ik graag zou hebben. Natuurlijk heeft Nintendo die er niet tussen gezet, want ze snappen dit zelf ook.
Maar goed, als ik dus een goedkope bundel kan scoren is het wel een aardige deal. Gewoon je Mario Kart registratiecode doorverkopen voor een paar tientjes.
Ik hoop dat hij ergens goedkoop te krijgen is. Er is momenteel nog weinig over bekend. Of anders een andere bundel die winkels dumpen voor de Mario Kart bundel. Dan eventueel Mario Kart los kopen en de registratiecode verkopen voor 20-30 euro.