Het is alleen maar doodgaan door granaten inderdaad ik wil lopen en niet alleen maar achter een hoekje zitten mensen te reviven en medkits neergooien.
Klopt, een server die je automatisch kicked (zeker niet mogelijk op consoles) wanneer je bepaalde wapens gebruikt is wel leuk. Kan je tenminste fatsoenlijk rondlopen.
klopt , scripts zijn niet mogelijk op console rented servers daarom zou een simpele restrictie lijst ook zo mooi zijn
tuurlijk kan dat, maar DiCE vind dat blijkbaar geen belangrijke optie net zoals dat ze vinden dat je als server admin zo weinig mogelijk in moet kunnen stellen maar goed, als dat echt belangrijk voor je is is er natuurlijk altijd de PC versie waar dat allemaal wel kan. Kan ook niet TE hard klagen gezien de prijzen die me echt mee vallen al had ik wel echt graag een ping limit gewild
ace23 is gewoon allround. Close en long range ligt hij achter op andere AR. Er is geen beste wapen in BF. Toch blijft het level design slecht voor CQ. Als je bij C start heb je amper kans om te winnen. Zat net op een 200% server en ons team was iedere map stukken beter en die map gewoon geen kans gehad om B te pakken. Zelf niet 1 seconde te cappen. Als je op A start heb je ook altijd eerder B. Slechte map voor CQ imo. Jammer dat je weinig mogelijkheden hebt. Voor die prijzen wil ik alles kunnen bepalen.
Klopt al won ik gisteren wel weer een keer van US kant. Maar zoals ik zei met minder spelers dan 64 is het veel meer een open game en wint echt diegene die gewoon beter is. Dan kan je een kant pushen en als je het goed doet ben je er doorheen. Waar bij 64 man er constant nog 8 man staan ook al schiet je er 5 neer.
Dan heb jij nog nooit met de M16A3 gespeeld in BF3 Natuurlijk heb je wel een beste wapen in een game, in dit geval de ACE23. Dit wapen heeft de meeste pluspunten en de minste minpunten, dus is het het beste wapen. Het enige verschil tussen de ACE23 in BF4 en de M16 in BF3 is 50 rpm, voor de rest is het praktisch hetzelfde wapen.
Als je B meteem kunt pakken heb je denk ik nog een kans. Maar zoals je zegt je moet echt door veel man heen en de trappen staan allemaal in hun voordeel.
Uhh nee. De reload van de M16 was een stuk sneller en hij was een stuk accurater en makkelijkere recoil. Daarnaast was de bullet speed ook nog sneller. De ACE 23 is gewoon een prima allround wapen net als de M416. Maar nergens echt de beste in. Beide komen ook niet in de buurt van de M16 uit BF3. Snap het wel dat mensen het zeggen. "ACE 23 is de M16 van BF4" Omdat de M16 ook een allround wapen was maar zoals ik zei komt de ACE niet in de buurt van de M16 als je kijkt naar de statistieken.
iid de range, rpm, recoil is allemaal average. Goed allround wapen waar je in vrijwel iedere situatie goed uit de voeten komt maar nergens in excelleert.
De M60 unlock ik iedere map. Die heb je zo binnen. AR160 duurt ook niet zo lang. SR-2 kun je het beste NS voor spelen.
@Hybrid, Ik denk dat ik dan vergeten ben hoe goed de M16 was in BF3, want als ik de ACE gebruik heb ik precies hetzelfde gevoel als toen in BF3. Zal wel aan mij liggen dan.
Oh ik heb staan dat ik voor de M60 in Gulf of Oman 5 vehicles moet destroyen (en een anti-vehicle ribbon moet halen in SA) AR160 en SR2 in Naval Strike inderdaad.
Gevoel kan idd hetzelfde zijn omdat het toch een van de beste allround wapens is. Maar als je kijkt naar de statistieken dan komt die er niet echt in de buurt. Wat een goed ding is. Want de M16 was misschien iets te goed.