Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat dacht ik wel ja! :+

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nee op die 1080p enal let ik eigenlijk niet. De PS3 was qua specs ook beter als de X360. Ik heb ze langs elkaar gehad met dezelfde games en schermen en zag er vrijwel niks van. Ik heb meer gekeken naar wat ik al had, mijn vrienden wouden, en wat het allemaal doet en kan.

Xbox is het voornamelijk geworden omdat ik vanaf het begin al de X360 heb en werkt gewoon goed. Op 1 na spelen al mijn vrienden ook op de Xbox One nu. Ik heb een friendlist met mensen waar ik veel mee spelen die ook een One hebben gehaald. Ik ben echt iemand die graag met een groep mensen speelt eigenlijk nooit alleen. En bij PS4 moest ik dit opnieuw vinden en op de Xbox had ik al een leuke groep om mee te spelen.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Voor mijn gevoel geeft de Xbox One meer een 'complete' experience. Iets dat ik bij de PS3 altijd miste toen ik even een switch maakte van Xbox360 naar PS3.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het verschil tussen de xbone en PS4 is toch van een ander kaliber dan de vorige generatie. Bij de PS3 was het veel lastiger om voor te maken voor devs, maar op papier was het de sterkere console. Nu is de PS4 ook op papier sterker, maar ook nog eens makkelijker voor te developen tot nu toe. Niet dat het erg is verder, maar ik wou het even verhelderen :)

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja. Heel duidelijk. "Complete" experience.. Ze spelen beide games af? Wat is "compleet"

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Boeid me niet hoe moeilijk het te developen is:p Zolang het maar developt word haha:+

7. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Jep, vandaar dat de multiplats ook weleens verrot waren bij de PS3, nu is het een totaal ander verhaal.

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Live en de multimedia capaciteit van de One

9. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Welke multimedia capaciteit?

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    De PS4 is puur een gamingconsole, heeft verder weinig poespas. Ik heb zelf geen One, alleen een PS4. Het zijn de verhalen die ik overal verneem, ik dacht te hebben begrepen dat de One als multimedia apparaat op de markt is gezet, buiten het gamen om natuurlijk.

11. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Op de markt gezet wel indd, alleen zie je er (nog?) weinig van terug.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wel in de markt gezet als, maar je ziet er idd weinig van. De PS3 is op het gebied van mm de beste console ;)

http://www.eurogamer.net/articles/d...-vs-xbox-one-which-is-the-better-media-player

(en de PS4 doet het beter dan de X1)

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Dat is wel jammer, dat is namelijk echt een punt waarvoor ik de One nog weleens zou willen halen. Maar als dat niet wordt benut, dan heb ik ook geen interesse.

@Kevf,

Waarom sluiten we dit topic dan niet gewoon? Het is wel duidelijk, de PS4 is de beste console :+

Laatst bewerkt: 30 apr 2014
  14. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    sowieso is het gigantisch lazy van beide kanten dat ze geen usb support hebben om bijv video's of muziek of foto's te bekijken(vooral voor xbox one die zogenaamd een multimedia apparaat moet zijn)

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Beide consoles ondersteunen nog niet eens 3D, meende dat het ook wel mm consoles moesten zijn.

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Haha dat is en zal altijd een mening blijven :+

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je kan op de PS4 nu wel eigen muziek toevoegen aan filmpjes. Denk dat usb support nog wel gaat komen :)

18. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    maar kun je ook muziek luisteren terwijl je games speelt?

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nee. Een serieuze gamer doet dat niet i.v.m het niet horen lopen van andere spelers en het niet horen van je omgeving :+

Heb nog nooit gespeeld met muziek aan, ben dan ook wel altijd hardcore gamer geweest met games als MoH:AA, CoD reeks etc. Daar moet je je tegenstanders gewoon horen:p

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nu niet, misschien later wel.

Deel Deze Pagina