Nee op die 1080p enal let ik eigenlijk niet. De PS3 was qua specs ook beter als de X360. Ik heb ze langs elkaar gehad met dezelfde games en schermen en zag er vrijwel niks van. Ik heb meer gekeken naar wat ik al had, mijn vrienden wouden, en wat het allemaal doet en kan. Xbox is het voornamelijk geworden omdat ik vanaf het begin al de X360 heb en werkt gewoon goed. Op 1 na spelen al mijn vrienden ook op de Xbox One nu. Ik heb een friendlist met mensen waar ik veel mee spelen die ook een One hebben gehaald. Ik ben echt iemand die graag met een groep mensen speelt eigenlijk nooit alleen. En bij PS4 moest ik dit opnieuw vinden en op de Xbox had ik al een leuke groep om mee te spelen.
Voor mijn gevoel geeft de Xbox One meer een 'complete' experience. Iets dat ik bij de PS3 altijd miste toen ik even een switch maakte van Xbox360 naar PS3.
Het verschil tussen de xbone en PS4 is toch van een ander kaliber dan de vorige generatie. Bij de PS3 was het veel lastiger om voor te maken voor devs, maar op papier was het de sterkere console. Nu is de PS4 ook op papier sterker, maar ook nog eens makkelijker voor te developen tot nu toe. Niet dat het erg is verder, maar ik wou het even verhelderen
Jep, vandaar dat de multiplats ook weleens verrot waren bij de PS3, nu is het een totaal ander verhaal.
De PS4 is puur een gamingconsole, heeft verder weinig poespas. Ik heb zelf geen One, alleen een PS4. Het zijn de verhalen die ik overal verneem, ik dacht te hebben begrepen dat de One als multimedia apparaat op de markt is gezet, buiten het gamen om natuurlijk.
Wel in de markt gezet als, maar je ziet er idd weinig van. De PS3 is op het gebied van mm de beste console http://www.eurogamer.net/articles/d...-vs-xbox-one-which-is-the-better-media-player (en de PS4 doet het beter dan de X1)
Dat is wel jammer, dat is namelijk echt een punt waarvoor ik de One nog weleens zou willen halen. Maar als dat niet wordt benut, dan heb ik ook geen interesse. @Kevf, Waarom sluiten we dit topic dan niet gewoon? Het is wel duidelijk, de PS4 is de beste console
sowieso is het gigantisch lazy van beide kanten dat ze geen usb support hebben om bijv video's of muziek of foto's te bekijken(vooral voor xbox one die zogenaamd een multimedia apparaat moet zijn)
Nee. Een serieuze gamer doet dat niet i.v.m het niet horen lopen van andere spelers en het niet horen van je omgeving Heb nog nooit gespeeld met muziek aan, ben dan ook wel altijd hardcore gamer geweest met games als MoH:AA, CoD reeks etc. Daar moet je je tegenstanders gewoon horen