Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
  2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Las 't net op de officiële website. Ben benieuwd! :eek: :D

3. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Dinsey maakt er wel werk van :).

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wacht even Ford in de hoofdrol? Wat voor Star Wars film gaat het precies worden dan?

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Eentje met Han Solo?

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    *fixed!* :cool:

Ben er overigens helemaal niet happig op, heb het gevoel dat het erg kut gaat worden. De laatste trilogie was nou ook niet bepaald best. Ep 1 en 2 waren ronduit kut. Ep 3 ging nog wel, op die hele Skywalker & Padmé zooi na. :emo:

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    "Fix" mn zinnen niet Yellow

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Niet zo miepen! :cool:

9. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Copyright en alles.

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Deel één was wel oké. Attack of the Clones was alleen leuk in de arena en het gevecht tussen Yoda en Dooku. Meer ook niet. De acteur die Anakin speelde was ook gewoon waardeloos. Revenge of the Sith was best goed te doen. Die romantische meuk hadden ze er ook uit kunnen laten ja ;)

J.J Abrams weet gelukkig wel wat hij doet. Heb vertrouwen in die man. Als je kijkt naar zijn cast voor Star-Trek, Cloverfield en Super 8 is dat ook allemaal goed gekomen. Zeker de laatstgenoemde was prima ondanks dat het allemaal grotendeels kinderen waren, toch?

Man ... kan niet wachten op de eerste spy-shots van de cast. Overigens moet er nog een grote female-lead gecast worden. Ik zeg, Chloe Grace Moretz? :+ Toch kei vet om in 2015 Luke Skywalker weer te zien met een lightsaber? \o/

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Einde van de eerste trailer, ik zeg het je nu. :lol:

Maar inderdaad, dat wordt epic.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Max von Sydow als enge Sith Lord met zijn leerling Adam Driver, zie het wel zitten.
    En Andy Serkis als een nieuwe Yoda! :+

Ik heb de tijden van de eerste drie Star Wars-films nooit meegemaakt, dus de films hebben mij nooit kunnen boeien. De andere uiteindelijk ook niet echt. Maar goed, Abrams heeft met Star Trek ook aardig werk verricht, al was Into Darkness echt dramatisch vergeleken met die uit 2009. Zonde want Cumberbatch als Khan had zo veel gruwelijker moeten zijn. Kom maar op met Abrams zijn lens flares tijdens een lightsaber gevecht. :lol:

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hey, nog iemand die Into Darkness afgrijselijk vond itt Star Trek 2009. Ik moet het ook nog maar afwachten met Abrams en Disney. De hoop op een volwassen, duistere Star Wars film is echter volledig weg.

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Net zoals met die BluRay trailer destijds? Dat Luke zijn eigen lightsaber in elkaar aan het zetten is? Epic inderdaad :) Hopelijk blijft de OT-cast leven tot het einde van deel 9. Niet dat Abrams ze al gelijk killed in de eerste 30 minuten van Episode 7 :+

Ik vond Into Darkness best goed te kijken. Niet zo goed als de Star Trek 2009. Vond het jammer dat er toch een link gelegd werd naar de "oude" Star Trek films. Reboot is reboot... alles kan anders :+

Denk overigens dat Serkis de nieuwe "Chewbacca" gaat worden voor de nieuwe acteurs. Laat maar komen hoor!

Een duistere Star Wars film ging sowieso nooit gebeuren. Als je een film maakt die voor 12 of 16 jaar en ouder is heb je al een gering publiek. Star Wars moet, en zal, voor iedereen te zien moeten zijn.

Laatst bewerkt: 30 apr 2014
  15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Peter Mayhew is de acteur van Chewbacca... maar hij is volgens mij slecht ter been, dus misschien doet hij alleen de stem? En als Andy Serkis het lichaam doet hoop ik niet dat het CGI wordt. Tenzij ze echt mega gigantsich budget hebben en de beste van de beste mensen rekruteren voor een fantastisch CGI-team, dan kan het nog wat worden. Maar ik vrees ervoor...

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Met de CGI komt het echt wel goed, film heeft ongetwijfeld een megabudget.

Sent from my Willem9000

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Doel meer op het feit dat als je Chewbacca gaat CGI'en je héél goed moet zijn wil je alle haartjes etc. mooi animeren. Anders wordt het zo'n gladde zooi. Planet of the Apes heeft het een beetje af en toe, maar dat zijn allemaal apen met kort haar.

Overanalyzing much. :+

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Die haartjes zijn waarschijnlijk gewoon particals, dus die hoef je niet te animeren :+

19. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    R.I.P.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Was een fijne acteur om naar te kijken. R.I.P. Ik verwarde hem nog wel eens met Hopkins. :eek:

Deel Deze Pagina