Nou, Bassie, heb voorlopig nog genoeg andere games. Dus doe je ogen maar dicht en ga het maar aan de binnenkant bekijken. Allememaggies!
Toch maar Oblivion en Morrowind gekocht voor de PC. Best kut als RPG je favoriete game genre is Pffff waar ga ik de tijd vandaan halen om ook die games te spelen
Misschien ook maar weer eens een nieuwe game beginnen. Of op mijn andere gamertag eens verder en die 100% halen. Blijft imo de vetste game ooit gespeeld.
Aangezien ik geen flikker meer doe met mijn 2e gamertag, ook meteen die Oblivion save daar weg gedaan. Het weerhield mij ervan op mijn hoofd tag weer iets nieuws te beginnen. Dat gaat vanavond of vannacht gebeuren. Alles weer bij langs, guilds, story line, 60 poorten, 367 plaatsen. Heb er zin aan! Voor de 3e keer al alles bij langs.
Jup. Enige games die ik vaker heb gespeeld zijn Dark Souls 1+2 en Demon's Souls. Neem me vaak wel voor om games nog een keer te spelen maar komt er dus vrijwel nooit van. Te veel goede games, te weinig tijd...
Sommige games speel ik ook graag nog een keer, Mass Effect bv. Deze game doet me dan echter helemaal niks, maar dat terzijde.