Iedergeval de 1:11xx binnen gekomen . Laatste bocht verpruts ik nog veel. Over de B599 tune, Leuk wagentje die je echt door de bochten moet pushen. Je moet echt de balans tussen onderstuur en overstuur zien te vinden.
Zo ook even een 25tal rondjes gereden, 1:11:302... maar kan oh zoveel sneller.. maja dat perfectje rondje is er nog lang niet... Als je te laat remt en gaat blokkeren schiet is wel snel rechtdoor inderdaad.
ik vind deze challenges met een verplchte tune eigenlijk wel leuker als met een stock auto rijden......
Leuke challenge deze, er valt bij mij nog wel wat te verbeteren als ik mijn beste splittijden bij elkaar tel.... Maarja, dan moet er denk ik nog wel wat tijd in stoppen.... Het lijkt wel alsof deze al naar een paar rondjes z'n het beste van de banden heeft gevergd. Heb elke keer mijn tijd verbeterd met banden van minder als 5 ronden oud
Mijn snelste en laatste rondje voor deze rivals: 1:10:871 [yt]F32Iwg0lfIg[/yt] Tegen mijn eigen ghost gereden, die eerste bocht moet goed dan lukt het wel... zit vast meer in voor de Tenders en Flavours, maar ik vind het prima zo
Dat is een meer dan prima ronde Lawaai! Ik moet m'n draai nog vinden in de Clio, vind hem niet superlekker rijden (kwestie van smaak), gaat nog een hele uitdaging worden om die ronde te evenaren, laat staan te verbeteren!