Thanks voor de OP! Vind het artwork en sfeer echt geweldig. Mooi gebruik ook van licht en donker. Nog niet zo veel gespeeld, battle systeem is ff wennen. Bij de eerste boss battle leg ik het al af
Je bedoelt bij Spoiler het moment dat je vleugels krijgt? Die 2 stenen figuren? Daar ging ik ook al twee keer dood ja. Wel de enige keren dat ik dood ben gegaan. Ik vind de gameplay best makkelijk ondanks dat het op hard staat. Maakt verder niet uit want de game heeft zo'n geweldig stijltje ik ben echt hooked, maar tegelijkertijd aan het twijfelen of ik voor de deluxe versie moet gaan voor de extraatjes en dan de games kopen hmmmm
Ik weet het niet, maar heb wel dit artikel gevonden Maar ik heb er nu al anderhalf uur opzitten en het gevoel dat ik nog maar net ben begonnen.
Is grafisch ook niet echt een taxing game. Als de One deze niet op 1080p zou kunnen draaien dan was het echt mis
Grafisch leuk stijltje en muziek zit volgens mij ook wel goed. Ben echter nog niet overtuigd van de gameplay. Vind dit nu meer een titel om eens met een sale mee te pikken.
Ik ben het vergeten te vermelden zie ik, maar hij komt ook op de WiiU en daar is hij maar 720p Eigenlijk ook best wel triest Edit: @2K: of gewoon de demo proberen?
Dat kan ook. Nog niet eens gekeken of er wel een demo van is. Even opzoeken en in de wachtrij zetten.
Super game! Vooral de muziek is echt memorabel! Zeker in combinatie met die art en wereld. Eindelijk weer eens wat anders! En dat het dan notabene van Ubisoft komt
Rayman Origins was anders ook 'eens wat anders' van Ubi hoor. Heb ook de deluxe versie besteld; kan best wachten, veel te druk nu met FF14.