Ok. Brute dubstep? Nee echt niet gewoon. Ik ben all for ieder zn eigen mening, maar iemand die die dubstep action scenes vet vond kan ik niet serieus nemen. Hoe ga je dit beter vinden dan Man of Steel.
Sorry maar hoe is de dubstep bruut. Hoe is het niet super slecht dat Elektro zn aanvallen op de dubstep beat doet. En zn motief was echt dom. "Oh je weet mn naam niet meer, ik ga je doden Spider-man". En dan 5minuten een super lelijke Green Goblin en daarna nog 2minuten Rhino. Echt veels te veel. Harry die ineens na zn vader te hebben ontmoet echt per direct doodgaat aan die ziekte. Alsof zn vader hem heeft aangestoken.
De drama met Gwen Stacy was ook te veel, was meer een romcom leek het wel. Green Goblin was er echt maar in gepropt omdat zij dood moest. En geloof me, je kan niet vanaf Manhatten in 5min met een auto in een buitenwijk komen Gwen.
Plus het verhaal met zn ouders wordt echt slecht uitgewerkt terwijl het zo belangrijk leek in het begin.
Nee, totaal niet mee eens. Deze film was echt heel erg slecht.
[yt]9lV6Ndadx_0[/yt]
@1:22.. Niet verwacht, dat zag je in de andere trailers niet. Niet kijken als je niet wilt weten wat