Nou, moet een mod mijn thread maar even vervangen met deze Mooie op en vet dat je op die dingen kan klikken.
Mja, das dus duidelijk een nadeel van de gespleten setup van het forum tegenwoordig... Ook niet handig dat hij hier staat, denken mensen dat een ps only game is... Wel mooie OP
is die 30-4 ook voor ons? Kan ik hem vanavond downloaden? de LE staat in alle webshops nml op iets van 8-5 ofzo
Ja de zoveelste keer al... En toch blijven volhouden dat het zo prima is. Ik ben niet echt een pro in OP's dus kostte best wat tijd. En tegelijkertijd was deze thread weggestopt in het verkeerde gedeelte. Maargoed.. Prachtige game, prachtige muziek en eindelijk weer eens turn based RPG. Ik wil eigenlijk niks meer erover kwijt. Je moet het zelf ervaren en dat kan ook. Staat een demo op de US store
Heb slechts de trailer gezien en wist toen al dat ik hem ging kopen. Gisteravond dus ook blind gekocht
Wordt tijd voor de update van het forum. Deze game ook pre-ordered...ik hoop eigenlijk dat de LE ook eerder verstuurd wordt nu de digi ook al te koop is.
Ik zit nog steeds te twijfelen over de LE misschien als iemand hier de code voor 10 euro wilt overnemen dat ik het dan doe (aangezien ik de game dus al gelijk had gekocht )
Ik ben benieuwd naar deze game! Normaal beland de Deluxe Edition morgen in m'n bus. Ik ben in ieder geval al overtuigd van de visuele stijl en muziek door de trailers/reviews. Nu hopen dat de gameplay me wat ligt .
8,50 als laatste bod dan. Je hebt geen werk eraan behalve de code via PM te sturen en je hebt 8,50 minder betaald voor de LE die ik niet hoef. Ik hoor het wel ;-)