Ik wacht op mijn 5% korting omdat ik een review heb geplaatst op budgetgaming, ik ga hem gelijk bestellen! Echt zin in deze game! Ik wilde nog ff wachten tot ie officieel uit was om hem ergens voor de laagste prijs op te pikken maar nu kan ik ook niet meer wachten
@ Gakkie: Krijg hem eerst maar eens binnen, officiele release staat voor de 8ste. Als je hem binnen hebt morgen, zou je het dan gelijk willen posten zodat ik hem nog voor 18:00 zou kunnen bestellen bij YGZ. Op die manier heb ik hem dan vrijdag binnen als het mee zit.
bij nedgame is die ook al gewoon op voorraad. Wel nice dat die lekker eerder is. Ben benieuwd wat je ervan vindt Gakkie
Nee, maar hij komt voor de 360 ook op dezelfde datum volgens BOL o.a. Dat is ook de reden dat ik van Gakkie morgen graag wil weten of die hem binnen heeft of niet.
Voor de trophy hunters onder ons, voor alle trophies/achievements zijn op zijn minst 2 playthroughs benodigd, good en evil.
Kijk eens in de startpost? Ik zal van het weekend wat filmpjes maken! Nog wat info van de facebook pagina over de speelduur Mezelf kennende komt daar nog wel flink wat bij als je all explored, etc ...
Had ik nou juist die eerste trailer nog niet gezien. Ik kijk dagelijks op grote sites en ben die video niet tegengekomen. Ah well. Het ziet er eerlijk gezegd niet eens zo slecht uit. Ben benieuwd hoe het uitpakt en of er leuke quests in zitten en het verhaal boeiend is met interessante personages. Wat is eigenlijk de reden dat hij niet voor X1 is?
Geen idee eigenlijk. Maar het is een kleine studio en wellicht hebben ze gewoon niet de mankracht om een iets afwijkende (ESDram) port te maken/ te optimaliseren voor de one.
Ja dat is het inderdaad. Als de game echt leuk blijkt te zijn en de 360 versie is ook gewoon prima te doen, wie weet haal ik hem dan ook wel. Ben absoluut wel in voor een RPG. Ik wacht je impressies af.
Kijk, dat is eens wat anders, eerder ipv uitstel! Ben ook erg benieuwd naar je ervaringen, twijfel ook over deze game.
Volgens mij was dit toch die game waarbij de kit pas later werd opgestuurd (of helemaal niet zelfs) voor de xbone? Dacht zoiets gelezen te hebben.
Ze hadden geen xbone kit op tijd van development. Iedereen is benieuwd en "gebruikt" Gakkie zn opinie.. Veel druk op Gakkie zo
geen druk hier hoor :b: Alleen zin om te spelen. En het geeft me een goede reden van het weekend eens met sharefactory te spelen