Sony adds $200 million to its projected losses, $1.2 billion loss expected Je zou toch denken met het succes van de PS4 dat het beter zou gaan? En wat dit artikel ook al zegt over de Guerilla, Sony London, Santa Monica en Naughty Dog studios. En daarnaast werknemers bij die laatste die weg zijn gegaan en dat waren er nogal een paar. Ik heb geen idee hoe dit soort dingen werken, maar goed nieuws is het niet. Het zal echter voor de game divisie nog wel meevallen neem ik aan?
Als het zover is koopt Nintendo wel de gamedivisie en first parties, zodat ze eindelijk een beetje fatsoenlijke console kunnen laten bouwen en toffe games hebben naast hun eigen series.
Advanced Warfare?? raap me op edit: wrf kevin spacey?!?! oke slightly interested voor t eerst ooit voor een cod game
bam ineens interesse... ziet er wel grappig uit en zal wel meer van hetzelfde gaan worden. (met suits?)
Ziet er wel weer aardig uit. Maarja als de MP weer k.t speelt zoals het geval is vanaf MW dan hebben we er weer niks aan. Daarom dat Titanfall het zo vreselijk goed doet denk ik,ik hoor van niemand dat er lag is en dat mensen wel doodgaan als je op ze schiet
Ze zijn ook wel slim, steeds ziet het er wel goed uit en dan zie je veel mensen in je vriendenlijst het spelen en dan ga je toch weer voor de bijl. Shadows of Mordor,Dragon Age en batman komen een maand eerder uit tis niet zo dat mensen niks te doen hebben dus ben benieuwd hoe het gaat uitpakken of dat mensen het massaal links laten liggen