Ik krijg em morgen! Hij is vanochtend verzonden! Hopelijk komt ie zo of licht ie al op je te wachten Gakkie! EDIT: Licht.... Seriously? XD LIGT!
Nou maar hopen dat bol ook eerder gaat verzenden....staat nog op 8 mei. Sent from my iPad using Tapatalk
Nog nooit gedaan eigenlijk, ook geen twitch account ... Eerste indruk is grafisch ok, beetje cel shaded look. Wel lekkere RPG, veel screens, inventory, craften, veel stats, skills, items, etc. Combat is best uitgebreid en behoorlijk tactisch. Ben op normal begonnen voor deze playthrough ...
Amalur is veel kleurrijker en vrolijker. Deze is meer donker, doet me wat denken aan de eerste gothic delen...
Je kiest geen class en kan in combat on the fly switchen tussen ranger/rogue style en warrior style.. Combat is in het begin wel ff wennen en daardoor best pittig. Enemies kunnen ook veel hits hebben.
Ben benieuwd wat je ervan vind. De combat is behoorlijk uitgebreid en wel cool! Ik investeer voorlopig alleen in de rogue/ranger tree en laat de warrior voor wat het is. En er zit ook stealth in de game, wel mooi gedaan.
Mss, dat ik het weekend nog wel ff wil kijken om te streamen, ga nu weer ff spelen (slome usb upload ) EDIT: Er zitten ook getimede parries en dodges in !
Klinkt allemaal heel ok eigenlijk. Maar vertel eens wat meer over de graphics. Zijn ze te vergelijken met een Dragon Age Inquisition of is het meer een beetje Divinity achtig maar dan een heel stuk scherper?