1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] Child of Light

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 10 feb 2014.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oke, deal :p
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Pm
     
  3. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2014
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    [yt]DNOfWMBTJDk[/yt]

    Ziet er prachtig uit!
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Is het ook :) maar ik heb toch voor de deluxe edition gekozen en wil nu niet verder spelen zonder die dlc erbij :'-(
     
  6. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik heb echt ontzettend zin in deze game en hoop dan ook dat hij op de mat ligt als ik volgende week weer thuis kom. Ik hoop echt dat Ubisoft veel verkoopt van Child of Light en Valiant Hearts, de andere ('kleinere') game van ze waar ik al van af de aankondiging heel erg naar uit kijk, zodat dat ze bewezen krijgen dat we dit soort games inderdaad graag willen spelen. Hurray for UBIart!
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Uurtje gespeeld ongeveer. Prachtige game, werkelijk waar. Gameplay is ook erg leuk tot nu toe.
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Heb de demo gedaan en ik ga deze game zeker wel kopen. Sfeervol stijltje en toffe combat mechanics.
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Als je een paar dagen wacht, kan je de download code van Maddmonkey kopen. Scheelt wat euros ;-)
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Schitterende game. Battles vind ik ook leuk gedaan.

    Kan ik ergens de hoeveelheid health van m'n tegenstander zien? En, kan je ook ergens zien hoeveel damage een aanval aanricht?
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Damage zie je toch als je de aanval doet? daarnaast staat ook hoeveel de spell of aanval doet bij de skilltree. Health van tegenstanders heb ik niet kunnen vinden, maar je merkt het toch wel vrij snel hoeveel een bepaalde soort enemie aan health heeft. Denk dat het een design keuze is.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Beste klant,



    Tot mijn grote spijt moet ik u melden dat de door u geplaatste pre-order voor: Child of Light (Deluxe Edition) - Playstation 3 / PS4 Niet op tijd geleverd kan worden.

    Wij hebben ruim op tijd bij verschillende leveranciers voorraad besteld van dit product.



    Tot onze verbazing zijn gister en vandaag niet alle bestelde artikelen binnengekomen.

    Na overleg met de leveranciers en fabrikant blijkt dit te komen omdat er zeer grote tekorten zijn.



    Vanzelfsprekend houden wij hier altijd rekening mee door een groot overschot te bestellen. Zelf met dit overschot van artikelen zijn de aantallen zo klein dat uw order helaas niet tijdig kan worden geleverd.



    Hiervoor mijn oprechte excuses, vervelender maakt het dat u dit nu de avond voor de release moet horen.

    Tot gister is volgehouden dat alles geleverd kon worden. Omdat wij altijd afhankelijk zijn van leveranciers en fabrikanten zitten wij nu met een tekort.



    Op dit moment hebben wij nog geen datum dat er een nieuwe lichting binnenkomt, ik verwacht deze informatie pas volgende week te hebben.

    Indien u naar aanleiding van dit schrijven wenst te annuleren, is dat zeer begrijpelijk en vernemen wij dit graag.



    Ik had u graag beter nieuws willen brengen, onze oprechte excuses voor het niet tijdig kunnen leveren.



    Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.



    Met vriendelijke groeten,



    Jordi Palm



    GAAAY.
    Nog iemand anders die de deluxe edition ergens besteld heeft? Al een bevestiging oid?
     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    wie wat waar? nog te koop?
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  15. FerryNL86

    FerryNL86 New Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu al verliefd op dit spel.

    Echt super mooi:eek::)
     
  16. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Uitgespeeld, final boss wel in 1x. Nu nog al die confessions opzoeken voor de 100%.
     
  17. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Ook aan begonnen en wat is dit toch een supermooi spel! Heerlijke muziek ook, prachtig om naar te kijken de hele tijd.
     
  18. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    De delixe editie besteld hoop gauw te kunnen beginnen
     
  19. FerryNL86

    FerryNL86 New Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de een of andere manier kom ik ook echt tot rust met dit spel. Die stijl samen met die piano muziek. Echt heerlijk:)_O_
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Vind het ook een prachtig spel. Heel sfeervol en magisch. Alleen irriteert het rijmen me soms een beetje ;)
     

Deel Deze Pagina