Op Zavod je toch gelukkig nog een paar keer een revive gegeven. Rivanov ook. Ben daarna gestopt, begon te laggen als een gek en daarna klapte Live eruit
Nee kun je op iedere map gebruiken. In zijn filmpje kun je zien op Shanghai. Je hebt wel de DLC nodig om de challenge te krijgen om het wapen te unlocken. Unlocken kan op iedere willenkeurige map. Vanilla of DLC.
Was vanavond echt ongelofelijk bagger. Werd wel paar keer gerevived inderdaad. Vond dat al vrij uniek dat ik door een normale teammember gerevived werd. Maar vanavond loopt Xbox Live flink te zieken waardoor het aan mijn kant in ieder geval niet te spelen was..
Haha! Dat was ik dus Keek op de map en mijn eigen Squad liep overal en nergens Zag toen jou en Hybrid en besloot maar te blijven kleven. Jammer genoeg gingen jullie snel weer weg haha... Dus die DLC wapens moet je unlocken? Zoals in BF3 dus.
Normaal spelen Hybrid en ik wel een hele avond.. Maar Live had vanavond dermate issues dat fijn spelen niet echt ging. Ook elkaar joinen in de party ging nauwelijks. Kom de volgende keer maar weer joinen! En de wapens moet via assignments unlockt worden.
Steam lag eruit, netflix lag eruit, rabobank lag eruit, nu live... Wat is er toch vanavond? Hopelijk blijft bf online Send with Tapatalk HD for Android
Heb nu echt steeds random clips op me Xbox staan. Eerst als er iets speciaals gebeurde naam die zelf op. Maar nu heb ik echt een paar random clips van ook meer dan een minuut.
Defib kill bijvoorbeeld. Payback knife. Dat kan ik wel begrijpen. Maar heb nu niet echt bijzondere clips erin staan opeens. Apart.
Update van 1.2 gb op de Xbox One opeens. Maar niemand weet waar het voor is. En DICE heeft ook niks gezegd. Mensen kunnen nu wel scoreboards checken in de browser.
Dat is alleen niet officieel. Die 24 player conquest is ook niet logisch. Hij kijkt alleen naar de pic die gast die dat post.