Game word echt met het level beter ja, je krijgt steeds meer en je word geleidelijk steeds meer uitgedaagd in de solo quests en dungeons. Op level 44 al een DPS Check
Deze game lijkt me echt geweldig. Het enige wat mij alleen tegenhoudt is de subscription die ik met een CC moet betalen. Is het ook mogelijk om voor de PS4 prepaid kaarten te kopen met een bepaalde playtime?
Ja. En de game is echt vet. Vermaak me er veel meer mee dan ik had verwacht. Dat wordt zeker een subje want in die free maand red ik het niet.
Vanmorgen 50 geworden en net de hele story uitgespeeld...en WTF EPIC!!! Heb veel (MMO) fights gedaan en maar heel weinig kwamen in de buurt hiervan, alles klopte gewoon Dit maakt al die leuter verhaaltjes en onnodige getravel 100 keer goed Damn wat een geweldige game is dit toch ook
Dit belooft een hoop goeds haha. Betwijfel alleen of m'n internet verbinding het enigszins trekt, niet al te best namelijk. Ik snap dat het bij call of duty een ramp is, maar zal ik er hier veel last van hebben? Ik zit op ongeveer up 4mbs en down 1,8mbs.
Haha, nou ik kan battlefield ook gewoon vloeiend spelen. Dus dan moet dit ook wel goed komen denk ik!
Daaar ben ik ook bang voor. Ik had de game in mijn mandje staan op de PS4. Want hey, 35 piek en een gratis maand... Ik heb wel eens 60 piek betaald en ik was na 1 week klaar! Maar straks zit ik gewoon alsnog een sub te betalen, en dat weiger ik te doen, haha.
Die maand ga je echt wel redden, het duurde me al bijna twee weken om naar 50 te komen en dat is dmv bijna alleen maar verhaal en dungeons Nu al!? Ben al dik twee weken bezig man ! En stoppen doe ik voorlopig nog niet, in veel opzichten begint de game nu pas en wil op z'n minst nog 50 Paladin en wat crafs... er is echt GIGANTISCH veel te doen ! Pfff stoppen... mafkees
Hier nog een goede Hunting log site, werkt perfect. En hier hoe je je Chocobo mount kan unlocken en later ook als Combat Companion kan gebruiken, staat halverwege.
Ik ga zodadelijk weer verder. Ik hoop mijn Arcanist op level 30 te krijgen vandaag, zodat ik Summoner kan gaan kiezen.