I know, maar het is iets. In ieder geval een space sim. Ik keek uit naar Star Citizen tot ik er achter kwam dat hij niet naar de consoles komt omdat de grote man achter die game een hatert is.
Haha, ja dat is echt zonde. Had het graag op de PS4 gespeeld. Die zal het beter trekken dan mijn laptopje En dan met Morpheus, hmmm Hoewel het niet zo uitgebreid is kijk ik dan wel nog uit naar EVE Valkyrie.
Heb een probleem met BF4. Heb de Shortcut Kit Recon gekocht maar ingame heb ik nog geen toegang tot de wapens. Iemand bekend met dit probleem?
ik nam pas wat later op, maar ik zat daar echt iets van 5 minuten in vast in die kamer Edit: ik koos gewoon een random liedje erbij dat ik op YT vond, maar de lyrics passen perfect bij de game. Even weer de sharefactory induiken
Had ik ook toen een paar van die shortcuts gratis te krijgen waren. Moest ze meerdere keren uit de store downloaden voordat ze zichtbaar werden ingame
Zeker meerdere keren opgestart geen verschil. Ook met de app op de Ipad proberen de wapens te selecteren maar ook niks Kan dat? Als ik er nogmaals heen ga staat dat het al geinstalleerd is. Of kan ik het verwijderen?
Vanmiddag maar een nieuwe US account gemaakt en meteen een stapel demo's gedownload. Wat een verschil met onze store.
Crosspost van nieuwtjes thread: Oeioeioei, de ps4 exclusive souls game? Bron: NeoGAF RUMOR: Project Beast (From Software/Japan Studio, PS4) screenshots