ik zal er wel overheen kijken,... maar welke track?? edit; sorry heb hem al.. Greenhorn Grove > Waterworks op de Roach!
die challenge is dat 3e track van " grote groentjesbos??" Heb mijn ps4 in het nl's staan... zo ja,, zijn jullie fokking snel .. hier nog niet onder 38 seconden...
Of het de 3e track is weet ik niet 100% zeker. Vergelijk het anders even met het filmpje wat ik had gepost, weet je het zeker! http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=5126391&postcount=8
je wil niet weten hoeveel pijn en ergernis Trials mij heeft gegeven door de jaren heen En ja, het is de 3e track.
Post gewoon eerst maar een tijd, straks ben je te laat voor zondag 15:00 en dan krijg je geen punten! Ik heb even een dagje rust na een paar extreme banen, morgen nog maar even proberen om de tijd te verscherpen, wil natuurlijk niet als laatste eindigen!
zet hem dan maar op 38 seconden rond, weet niet zeker of ik vanavond mijn exacte tijd kan checken... Zal toch wel de langzaamste zijn
Je moet de baan echt kennen en precies weten hoe je het snelst de grond weer raakt en in 1x op snelheid door. Gister lag ik tot op het laatst voor op de ghost van iemand die 33.5 reed. Ga ik op het laatste stuk even verneuken. Ik ga binnenkort eens op de viper die baan doen, ik ben een van de weinige in de top 50 met een roach. Kijken of ik in de top 10 kan komen.
Oftewel komt de tussenstand op: ReSoN - 7 Cyrax - 6 Metal Mark - 5 Jorrie - 4 Dulle - 3 Tim - 2 allstyles - 1 Nieuwe track: Arctic Open > Peak Performance op de Roach. Eerste uitprobeersel
Net te laat met de vorige baan, jammer. Dan maar even de nieuwe geprobeerd, bij deze. Sorry voor de wazige foto. Ik heet op de PS4 trouwens Wanbeezy, voeg me toe!