Is het ook maar ik heb toch voor de deluxe edition gekozen en wil nu niet verder spelen zonder die dlc erbij
Ik heb echt ontzettend zin in deze game en hoop dan ook dat hij op de mat ligt als ik volgende week weer thuis kom. Ik hoop echt dat Ubisoft veel verkoopt van Child of Light en Valiant Hearts, de andere ('kleinere') game van ze waar ik al van af de aankondiging heel erg naar uit kijk, zodat dat ze bewezen krijgen dat we dit soort games inderdaad graag willen spelen. Hurray for UBIart!
Schitterende game. Battles vind ik ook leuk gedaan. Kan ik ergens de hoeveelheid health van m'n tegenstander zien? En, kan je ook ergens zien hoeveel damage een aanval aanricht?
Damage zie je toch als je de aanval doet? daarnaast staat ook hoeveel de spell of aanval doet bij de skilltree. Health van tegenstanders heb ik niet kunnen vinden, maar je merkt het toch wel vrij snel hoeveel een bepaalde soort enemie aan health heeft. Denk dat het een design keuze is.
Beste klant, Tot mijn grote spijt moet ik u melden dat de door u geplaatste pre-order voor: Child of Light (Deluxe Edition) - Playstation 3 / PS4 Niet op tijd geleverd kan worden. Wij hebben ruim op tijd bij verschillende leveranciers voorraad besteld van dit product. Tot onze verbazing zijn gister en vandaag niet alle bestelde artikelen binnengekomen. Na overleg met de leveranciers en fabrikant blijkt dit te komen omdat er zeer grote tekorten zijn. Vanzelfsprekend houden wij hier altijd rekening mee door een groot overschot te bestellen. Zelf met dit overschot van artikelen zijn de aantallen zo klein dat uw order helaas niet tijdig kan worden geleverd. Hiervoor mijn oprechte excuses, vervelender maakt het dat u dit nu de avond voor de release moet horen. Tot gister is volgehouden dat alles geleverd kon worden. Omdat wij altijd afhankelijk zijn van leveranciers en fabrikanten zitten wij nu met een tekort. Op dit moment hebben wij nog geen datum dat er een nieuwe lichting binnenkomt, ik verwacht deze informatie pas volgende week te hebben. Indien u naar aanleiding van dit schrijven wenst te annuleren, is dat zeer begrijpelijk en vernemen wij dit graag. Ik had u graag beter nieuws willen brengen, onze oprechte excuses voor het niet tijdig kunnen leveren. Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groeten, Jordi Palm GAAAY. Nog iemand anders die de deluxe edition ergens besteld heeft? Al een bevestiging oid?
Ook aan begonnen en wat is dit toch een supermooi spel! Heerlijke muziek ook, prachtig om naar te kijken de hele tijd.
Op de een of andere manier kom ik ook echt tot rust met dit spel. Die stijl samen met die piano muziek. Echt heerlijk
Vind het ook een prachtig spel. Heel sfeervol en magisch. Alleen irriteert het rijmen me soms een beetje