[XOne] Bound By Flame

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 8 apr 2014.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    360p? Wtf is dit?

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Huh?? Inderdaad! Hoe kan dat nu weer, heeft YT dat gedaan. Damn. IS ook mijn eerste keer dat ik iets op YT zet. Originele MP4 is gewoon 1080p ...

Grafisch is het ook erg Gothic (:cool: like, ook qua kleur palet. Wel vrij van karteltjes door 1080p en goede AA ...

3. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Combat ziet er echt gaar uit.

Lipsync al helemaal. Characters komen ongeloofwaardig over.

Had zin in een rpg maar deze skip ik.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ah man, Gothic I en II op PC toen. Daar zat een bepaalde sfeer en features in die gewoon nog altijd Gothic's eigen zijn gebleven. Het is zo jammer dat het misging met het idiote buggy Gothic III en dat er nu weinig over is gebleven van Piranha Bytes. Risen 3 op console gaat ook een draak van een game worden denk ik. Maar goed....ik ben benieuwd hoe Bound by Flame er op de PS360 uit ziet.

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689

Combat is ff wennen, maar wel leuk. Wel wat chaotisch soms. Ik vind de rogue style erg cool!

6. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    1,5 uur gespeeld, zoals al is gezegd, spel heeft wat weg van, arcania, Gothic, 2
    worlds, Risen.

Uitgebreide opties zitten er genoeg in, combat voelt in het begin wat gaar, maar dat went vrij vlot.

Is mij nog niet duidelijk of het spel zich heel serieus neemt,... (hou wel van donkere, soms wat flauwe humor in rpg's)

Graphicwise, had deze ook prima op ps3/360 gekund, maar zoals gakkie al zei hij loopt wel aardig soepel.

Ik durf er zelf nog geen cijfer op te plakken,.. maar duik er vanavond/weekend stuk verder in!!

Denk dat de "officiele" reviews tussen de 6 en 7 zullen liggen....

Mensen die rpg's leuk vinden zullen deze game wel wat vinden,.. mensen die niks met rpg's hebben gaan dit denk ik niks vinden.

Hopelijk voor paar mensen de game wat duidelijker gemaakt O-)

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mooi verwoord, helemaal mee eens. Mensen die een beetje old school RPG kunnen waarderen hebben hier plezier van. Veel opties, stats, spells, crafting, etc, etc. Voor het grafische hoef je hem niet te kopen en zal de 360/ps3 versie ook prima zijn.

Voorlopig geef ik hem een 7.5. Van het weekend eens uitgebreid voor gaan zitten. Wellicht dat ik dan nog een filmpje kan oploaden of kan streamen. Als ik stream, blijft dat dan ook bewaard zodat je het later (niet live) kunt kijken ?

8. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ik ga anderhalf uur Bound By Flame streamen :)

[twitch]yolocryingwalker[/twitch]

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Giveaway please

10. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Pizza? :p

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ligt ook in de schappen bij MediaMarkt (Arena). 60,- voor PS4 versie.. Ik wil wel maar iets houdt me tegen haha

12. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Mijn mening na anderhalf uur spelen:

Ik wil verder spelen! 'Helaas' gezellig gourmetten vanavond... Het gevecht systeem is niet heel moeilijk. Tot nu toe gaat levellen snel en je merkt ook gauw dat je sterker wordt. Sfeer is supervet, muziek echt fantastisch. De graphics zijn niet ps4 waardig, wat dat betreft kan je hem ook op de 360/ps3 kopen.

Tot nu toe echt een lekkere game waar ik verwacht aardig wat uurtjes in te stoppen.

Edit: oja, en makkelijker dan Dark souls in ieder geval :)

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik zie nu dat de game 42,50 is. Dus dat is sowieso goedkoper dan met mijn personeelskorting ook. Dus vanavond meenemen zit er sowieso niet in.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind de muziek inderdaad ook heel mooi! Ik ben er ook wel ff zoet mee :)

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Duurt blijkbaar even, maar mijn filmpje bij YT is nu wel 720p ...

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe vinden jullie de voice acting, quests en sfeer? Zie je NPC's in dorpjes bezig met allerdaagse dingen?

17. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    De stemmen zelf zijn wel oke. De lip sync is niet al te best maar over het algemeen niet echt storend. De sfeer is awesome, ik heb ze tot nu toe niet echt bezig gezien, ze chillen een beetje en lopen wat heen en weer, je kan wel met heel veel mensen praten en ik denk dat het aantal sidequests minimaal je speelduur verdubbeld, het is nu tenslotte al half 3.... Vanaf kwart over 12 alleen sidequests gedaan in en om het eerste fatsoenlijke dorp.

18. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    gameplay is nog best pittig,... ben al best vaak doodgegegaan.

Vind hem denk ik nog meest op de witcher lijken qua game.

Humor en dialogen zit wel goed in deze game,.. je kunt lekker lomp uit de hoek komen!!

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Combat is af en toe zeker pittig, zeker tegen meerdere enemies tegelijkertijd. Mijn companion legt nogal eens het loodje, Gelukkig maakt dat niks uit, na de battle staan ze weer op.

Overigens respwanen enemies wel heel snel in de, tot nu toe, kleine maps!

Op het net praat nog iedereen over een May 9th reelase, en zij zijn al gewoon aan het spelen :)
    Nog wat info over de companions

Laatst bewerkt: 3 mei 2014
  20. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    is het je opgevallen dat als je even om een hoekje gaat schuilen,.. gelijk alle health bij de vijanden er weer bij is :lol:

vraagje over compagnion in 1e dorp;
    en waar staat sybil in het eerste dorp eigenlijk? ben ik al tijdje niet tegengekomen.... in de kamer bij de prins??
    (neem aan dat sybil die griet is waarmee je in het begin ff op stap gaat!?

Laatst bewerkt: 3 mei 2014

Deel Deze Pagina