[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Ja, zeker gezien er blijkbaar al tussen neus en lippen veel over gezegd is het afgelopen jaar(!) Zoals door DemonNite

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Whoooop. Laat maar komen!!

Heb lang niet genoten van een game als dark souls 2 dus ben hier wel blij mee :D

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Wat is er met de PS4 controller aan de hand? Ik heb de console amper 3 weken en de controller kraakt vooral de triggers en Bumbers. Komt het dat ik te veel Infamous heb gespeeld ermee .. Of ligt het aan de kwaliteit?

Laatst bewerkt: 3 mei 2014
  4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Gekraak heb ik ook ja. Met d-pad naar beneden lijkt het wel alsof de toets tegen het randje komt. Echt irritant is dat. Daarnaast piept en kraakt de rechterbumper, maar dat vind ik niet zo raar met Battlefield

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb de console al sinds launch en nergens last van.
    Zelfs mijn sticks zijn nog perfect!:9

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Zoals je weet heb ook ik de console sinds de launch maar echt nergens last van.
    Console is genoeg gebruikt.

Gewoon terugsturen naar Sony.

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Same here, mijn controller is nog als nieuw. En die is stevig onder handen genomen met oa Call of Duty :D

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wanneer houden ze nou eens op met die pixel meuk op de nieuwe consoles, was al next op last gen. Zo speelde ik ze in de jaren 80 en daar ben ik wel klaar mee! 8)

/rant

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Een keer een spelletje of 2 in die style is wel geinig, maar tegenwoordig moet elke indie game een retro look hebben ofzo. Nergens voor nodig inderdaad, want je kan tegenwoordig juist zoveel meer om je eigen look aan een game te geven.

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik vind dit juist heerlijke games om te spelen tussen al het zogenaamde AAA geweld door. En er zit verder genoeg variatie in qua stijl en gameplay. Naast die Axiom Verge doen deze titels mij alleen al zoveel meer dan bijvoorbeeld die nieuwe COD aankondiging. Al ga ik die zeker ook wel kopen hoor.

_O_

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb het nergens over triple A titles ;) Juist over indie games en ik vind het veel leuker als een indie game zijn eigen stijl heeft (lees: een Child of Light, een Dungeon Defenders, een Dust) ipv telkens pixelated om het retro en daardoor indie te maken. Nogal overkill op dit moment wat dat betreft.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    En welk AAA geweld trouwens? Mijn PS4 is al tijden niet meer aan geweest.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat zegt ook wel wat over jou :+

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Gaan we een door Ubisoft ontwikkelde titel nu ook al indie noemen? :p Dungeon Defender idem. Iedereen gooit tegenwoordig maar PSN/XBLA games op de grote indie hoop dat het echt zo'n uitgeholde term is geworden.

Overigens zag ik net dat Source nog een kickstarter heeft lopen die ze zo te zien niet gaan halen. Doodzonde zeg. Ziet er echt geweldig uit.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mwoah, speel atm redelijk wat Dragon's Dogma, tof spel.

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ehm wat noem jij het dan? Dungeon Defender lijkt mij juist een voorbeeld voor een indie game.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Indie game is oorspronkelijk natuurlijk de benaming voor een computerspel wat door ee, vaak kleine, onafhankelijke (independent) gamedesigner is ontwikkeld. Dat gaat natuurlijk niet op voor een game van ubi. Arcadegame oid zou meer op zijn plek zijn.

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Oké child of light was misschien niet het beste voorbeeld, maar DD is door een klein dev team ontwikkelt hoor ;)

20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Chasm en Drifter zien er tof uit. Ben benieuwd of Journey nog een PS4 versie krijgt die gratis is voor degenen die hem al voor PS3 hebben... (net als Flower).

Ik hoop ook snel nieuws te zien over Rime...

Deel Deze Pagina