Niet slecht, de games with gold in mei. Eerst Dust en dan Saints row 3. Wordt wat mij betreft steeds beter.
Dust een poosje geleden gespeeld want had het ooit gekocht in een XBLA-sale, maar viel me erg tegen. Grafisch een beetje 'meh'... zo'n net-niet manga-stijltje, en de stemmen waren verschrikkelijk en kinderachtig. Saints Row 3 even gratis via PSN+ geprobeerd vorig jaar, maar was ook niet echt boeiend. Misschien dat het later steeds toffer wordt, maar het begin was in ieder geval geen reet aan.
SR3 is opzich wel leuk, maar na een tijdje heb je het wel gezien. Ik had toen ook alle dlc gekocht, maar nooit iets mee gedaan.
SR3 heb ik op 100% met de dlc maar was niet meer dan tijd verdrijf serie is flink achteruit gegaan na deel 2.
Dust is wel oké. Je moet wel door het kinderachtige heen prikken. Gameplay wordt op den duur ook wel saai. Maar gratis zeker de moeite waard SR3 ga ik zeker proberen!
Dust net geprobeerd... Niet echt iets voor ben ik bang, al die kleurtjes en piepstemmetjes. (een stijltje al bijna net zo erg als Saints Row)
Even doorheen bijten. Dat beestje werkte in het begin ook zwaar op mijn zenuwen met die piepstem. Daarna toch wel genoten, vooral ook nice dat het grotendeels een 1 man's project is.
het verhaal is ook erg goed vond ik.. supermooie animaties (voor een arcade titel dan toch). totaal geen moeite om deze op 400g. te zetten en dat is weleens anders!
Is inderdaad even wennen. De game is echt super, zit goed in elkaar, en het hele sfeertje is prachtig. Kan uiteraard niet je ding zijn natuurlijk.
Games with Gold begint volgende week zeker pas? Want SR3 is niet gratis op dit moment. Ga hem sowieso effe uitproberen.