ik kan geen rented server vinden die alle DLC heeft en geen hardcore is iemand anders al een goede/leuke server gevonden zodat ik die in mijn favorieten kan opslaan?
Even wat clips achterelkaar gezet. Geen fancy editing. Ben slecht in editten. Moet eigenlijk veel meer recorden. Gebeuren eigenlijk veel meer toffe en leuke momenten maar vergeet het dan soms in de hectiek.
Waarom zijn er nog steeds 20 man die in de rij staan voor die bomber in die China rising maps? Echt bizar zeg..
Daar staat een Achievement voor hé? Kill one enemy with the bomber. Spoiler Zojuist de campaign uitgespeeld op Hard. De actie, graphics zijn zo mooi. Changs schip is opgeblazen met Hannah, nu even overnieuw doen maar dan met Irish. Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
Weet ik maar die moeten mensen toch inmiddels wel gehaald hebben, net zoals de assignment ervan. Ik dacht die bomber ribbons wel even in een paar potjes te halen not really
Nou, dat kan ik niet leuk noemen telkens op D wachten tot je in een vliegtuigje kan dat eventjes over komt vliegen..
Snap nog steeds niet waarom mensen niet constant ammo droppen. Het is zo simpel. Spam die box. Bij ieder groepje die je ziet... Net ook weer gedurende een heel potje constant op ammo hunt geweest. Enige manier hoe ik aan ammo kon komen was kit switchen met dode Support gasten en dan weer terug te switchen...
Dan speel je met rare teammaten. Maargoed zelfde valt te zeggen van teammaten als ik support ben. Gooi ik ammo neer nadat ze erom vragen en rennen ze keihard verder. Dan niet hoor...
Vehicle waste is ook irritant. Mensen die niet een helicopter kunnen besturen, maar hem wel pakken. Teammates erin, hop gecrashed. Of snipers die een 5-persoons heli pakken enkel om op een hoog gebouw te komen en zo het voertuig te verspillen. Je kan er zoveel mee. Vlieg naar een vlag van het andere team en gebruik het als mobiel spawn point bijvoorbeeld.
Die AWS lol. Join net een 200% Metro die al bezig was. Eindig op 62-7. Dat ding is gewoon een ACE 23 met 100 kogels haha.
Kan ook ja Ja heerlijk wapen g36 achtig maar zelfs beter. Alhoewel ik ook wel van die dikke LMG's hou met 200 kogels
Hij is al generfed een keer volgens mij. Voordat zeg maar de console hem kreeg en de PC hem al kon gebruiken voor Naval Strike. Toen met Naval Strike hebben ze meer recoil gegeven.
Morgen maar eens opzoek naar een nieuwe camo voor all mijn wapens. Heb nu al tijden Black Shark en ben hem wel zat nu. Die Urban camo's zijn altijd wel tof. Misschien daar een van nemen.
Ik heb bijna black shark unlocked though vind de camo's van de zilveren lmg en pdw assignments ook wel tof.
Soms moet je geluk hebben en een distinguished uit een BP trekken. Persoonlijk let ik helemaal niet op een cqmo. Zie het eigenlijk niet eens Nice! Kan altijd lachen om die C4 quads