Watch Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 5 jun 2012.

?

Voor welk platform haal/heb jij Watchdogs?

1. Xbox 360

8,6%
  2. Xbox One

36,7%
  3. Playstation 3

2,2%
  4. Playstation 4

42,4%
  5. PC

10,1%
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
  2. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zijn allemaal veel te verwend met games , waarom zoeken jullie geen andere hobby ?

3. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Zijn wij te verwend of ben jij een beetje overenthousiast? 'Gruwelijk mooi', 'veel nieuwe gameplay elementen die we niet eerder gezien hebben in een game', 'deze game gaat heerlijk spelen'. Het zijn uitspraken die je normaliter doet als je twintig+ uur in een game gestopt hebt en niet als je nog geen minuut hebt mogen spelen. Je laat je van tevoren al inpakken door trailers, uitspraken en beelden en ik heb het idee dat velen hier iets realistischer zijn dan van tevoren afgaan op mooie beloften. Neemt niet weg dat de game het allemaal waar kan gaan maken, maar velen hier zijn denk ik net iets te vaak teleurgesteld door mooie bewoordingen van uitgevers.

Eén tip: Neem het allemaal niet te serieus :thumbs:

4. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Vooral op de 360 zal deze game helemaal tot zijn recht komen inderdaad... :lol: 480P met 20fps schat ik? :emo:

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Wij zijn niet verwend maar skeptisch en afwachtend. Moeten we dan onszelf ontzettend ophypen (zoals jou) en dan uiteindelijk worden teleurgesteld? Zal zeker een leuke game worden maar om nu al de game zo overdreven te prijzen is natuurlijk gaat natuurlijk ook te gek.

6. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Watch Dogs een Tripple AAAA game word is niet aan te twijfelen .
    Maar als Watch Dogs grafisch toch mocht tegenvallen op mijn Xbox 360 dan is het misschien het moment om over te stappen naar een Playstation 4 .
    Maar toch de reviews afwachten .

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Poeh, een AAAAAAAAAAAA game nog wel.

8. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    AC & Far cry 3?

8)

Zo kun je toch meerdere games vergelijken die in een zelfde soort gebied plaats vinden ? :D

Laatst bewerkt: 4 mei 2014
  9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Er is al een DLC aangekondigd voor Watch Dogs? Wtf.... DLC aankondigen voor een game uit is. Word echt steeds erger. Dalijk kondigen ze vort een DLC aan voor de game of wat?

10. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Niks nieuws

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nee inderdaad, maar wel een trieste zaak. Is ook iets waar Ubisoft echt de grootste in is. Far Cry 3 was helemaal een toppunt. Een SE uitbrengen en vervolgens staat die DLC al leuk op de disc en hoef je alleen nog maar een download bestandje van 180 KB binnen te halen. :emo: Had zelfs begrepen dat die DLC ook al op de gewone versie van die game stond, met het verschil dat je er bij de gewone versie nog 400+ punten voor moest betalen geloof ik.

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Slaat nergens meer op. Vroeger had je games waarbij er naar een paar maanden pas wat extra's uitkwam. Of games die gewoon compleet waren zonder al die DLC's. Ze hebben nu bij 90% de game uitgebracht. en de DLC al klaar liggen, zelfde als bij BF. Doe dan gvd die DLC er gewoon gelijk bij, maar neeeeee is weer extra geld. Word het echt beu

13. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Op de X1 store staat dat watch dogs 20,42GB is

14. avdp4nl

avdp4nl Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Dat is wel weinig

15. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mensen die klagen over dlc, het kost steeds meer om spellen te maken.. Prijzen zijn hetzelfde gebleven..

Send with Tapatalk HD for Android

16. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Het gaat dan ook niet over echte dlc, maar content dat uit de game gehaald wordt om vervolgens te verkopen als dlc....vaak op de releasedag.

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ach, ze moeten hun seasonpass toch verkopen, dus dan moet je ook ongeveer weten wat je kunt verwachten. Het is niks nieuws, vaak is de game 1 maandje voor de release al klaar, dus dan moet er toch wat gedaan worden.

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Onzin. Werelden creeeren gaat nu veel sneller dan vroeger, niet alleen vanwege de krachtigere (maar ook goedkopere) PC's waar iedereen mee werkt waardoor het designen gewoon sneller gaat, maar ook omdat je nu voor veel zaken gewoon prima programma's hebt waarmee je heel snel een wereld tevoorschijn kunt toveren. Of waarmee je veel makkelijker animaties kunt instellen. Of de light-engine. Whatever.

Als je bekende acteurs gaat inhuren voor veel geld en heel veel uit gaat geven aan marketing, ja, dan schieten de kosten idd omhoog, maar dat zijn keuzes die je maakt.

Daarnaast is de afzetmarkt ook alleen maar toegenomen de laatste 10-15 jaar.

Nou ziet de content voor deze season pass er niet echt must-have uit, maar het is natuurlijk uitermate treurig dat ze op deze manier content uit de game laten om er even achteraf nog wat extra geld mee uit mijn zak mee te kloppen, en door dat soort acties besluit ik nou juist om die game niet full price te kopen, want ik koop geen incomplete games.

Ik wacht wel even tot Ubisoft met een GOTY komt. Fuck them.

19. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik ga hier even van het beste van Ubisoft uit. Misschien zit ik er helemaal naast, maar zo denk ik erover:

Ik ben het ermee eens dat DLC aankondigen voordat een game uit is niet echt een top idee is. Het lijkt alleen wel of iedereen er vanuit gaat dat de DLC gelijk op de eerste dag verkrijgbaar is. Ze hebben nu ideeën die ze na de release gaan uitwerken, waarvan waarschijnlijk(!!!) nog niks tot weinig in elkaar gezet is. Als die DLC na een maand of 2/3 uitkomt dan vind ik niet dat de dit content is die in de game had MOETEN zitten. Ubisoft laat nu alleen weten dat ze de game ook na de release nog blijven bijwerken en dingen toevoegen. Of mensen deze content kopen, dat mogen ze zelf weten. Je kan wachten tot er een GOTY versie uitkomt, dat mag je helemaal zelf weten.

In deze tijd worden games nou eenmaal uitgemolken, ik vind het ook waardeloos, maar het is nou eenmaal zo. Accepteer je dit niet, dan wacht je gewoon tot er een goedkopere GOTY versie van de game uit is of koop je de game/dlc gewoon niet. Zolang de DLC leuke gameplay toevoegt en de DLC niet DAY ONE is, dan ben ik gewoon bereid om deze te kopen (mits redelijk geprijsd). Zo gaat het tegenwoordig, er zijn altijd wel mensen die toch extra geld uit blijven geven aan DLC (ik ook).

Mijn mening:

Day one DLC aankondigen = NOT DONE. Dat is gewoon pure oplichting, content bewust uit een game laten om extra geld te verdienen. Dit houdt ook in dat onderdelen die niet voor de release afgerond worden, later tegen betaling te verkrijgen zijn. Dit moet naar mijn mening gewoon GRATIS DLC zijn (en we dromen rustig verder).

Future DLC aankondigen = Extra geld verdienen. Content die misschien wel in de game had moeten zitten, maar misschien ideeën van het laatste moment, tijdens het ontwikkelen van de game. Misschien dat er gewoon geen tijd meer voor is, zonder het opnieuw uitstellen van de game. Zolang ze werkelijk nog van vooraf aan moeten beginnen met de DLC, dan vind ik het geen punt. Het kost nou eenmaal geld, ja de engine is klaar, en met een editor is alles vrij snel te doen, maar wij werken ook niet voor niks.

Als de DLC al voor de release in de digitale kast staat, klaar om na 2 maanden, tegen extra betaling, zonder extra werk, gereleased te worden, dan is dat niet eerlijk. Helaas, wie zal het zeggen, ik niet in ieder geval.

20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Aangezien al veel van die aangekondigde content gewoon in de Season Pass trailer werd getoond, denk ik juist wel dat het al grotendeels klaar is.

Maar goed, zoals ik al aangaf, in dit soort gevallen koop ik zo'n game puur principieel niet voor de volle prijs, maar wacht ik op een GOTY.

Men had 50-60 euro aan mij kunnen verdienen, met een complete game, maar nu ze hebberig gaan doen met dit soort praktijken, zullen ze maximaal 20-30 euro aan me verdienen. Heel simpel.

Ubisoft niet blij, want no sale aan mij, en ik niet blij, want nu moet ik dus wachten op een goedkopere complete versie, dus dat duur wel weer een jaar extra ofzo. Hopelijk komt dan op korte termijn Assassin's Creed 4 GOTY en/of GTA5 HD uit, maar goed, anders vermaak ik me nog wel een poosje met mijn backlog...

Deel Deze Pagina