Had ooit het doel een 100% profiel aan te maken met alleen games die ik ook echt 100% kon krijgen qua achievements. Probleem is dat de meeste games die ik 100% kan halen niet meer in mijn bezit zijn, of gewoon teveel tijd vergen. Alleen voor het doel in Oblivion schat ik ongeveer een maand nodig te hebben, als ik tenminste echt op gang kom.
Ja, maar ik wil mij niet gedwongen voelen zoveel tijd te steken voor achievements. De 1e keer was leuk, de tweede keer vond ik het al een stuk minder vanwege Shivering Isles. Ik haat die DLC. Nu inmiddels alweer bij Joffrey, nog geen level gestegen. Ga eerst tot het punt dat ik al die poorten voor die steden moet doen, en dan langs alle guilds. Daarna probeer ik één voor één weer alle 60 poorten te sluiten. En gelukkig weet ik dat er maar een paar random zijn, al zijn zelfs die niet helemaal random. Het merendeel ken ik uit mijn hoofd. En dan de 367 plaatsen nog.
Haha mooi, elke keer als dit topic zichtbaar is weet je dat Yellow heeft gepost! Veel plezier en succes met je derde playthrough!
Jesus je gaat toch niet elke keer weer dat spel opnieuw spelen Na een tijdje heb je toch echt wel alles gezien lijkt me. Spoiler Ach ik moet niks zeggen. Ik heb het met de Fallout games Hoe vaak ik die al heb gespeeld
DQ doe ik nooit allemaal, vanwege Umbra. Dat zwaard speelt een rol en moet ik hebben. En die 367 was de 2e keer bijna helemaal uit mijn hoofd, de 3e keer gaan we voor helemaal. Als ik er niet uit kom heb ik hier nog een zelfgemaakte poster met alle plaatsen erop.
Mij pakt het toch helaas niet zo Had hem gekocht omdat ik Skyrim in het begin ook wel tof vond en was wel beniewd naar Oblivion, maar het houd me toch niet zo vast als een Fallout game. Ben er toch wel achter dat fantasy gewoon echt niet mijn ding is. Geef mij maar gewoon guns en een verrotte wereld met mutants. Daar voel ik me veel meer thuis
Je hebt het in elk geval geprobeerd. Er zijn ook zat mede XBWers die schandalig genoeg de game nog lang niet 1250/1250 hebben. Moet het nog makkelijker dan?
Nee hoor Bij Fallout 3 en Fallout New Vegas gebruik ik ook mods die de game veel uitdagender maakt. Maar ik heb gewoon niks meer met fantasy.
Als ik een echte achievement hoer was, dan had ik nu al meer dan 100K moeten hebben. Zit nog maar op de helft.
Of je nou door 1000 of door 500 mannen bent genomen, je bent toch een hoer. Zelfde geldt voor jou en achievements
Iedereen hoger dan ik, of 20.000 onder mij is in zekere zin een hoer. Of je nu 30 games 100% hebt of gewoon 100 games gespeeld. Dus die vlieger gaat gelukkig niet alleen voor mij op.
Die heb ik uiteindelijk laten hacken ja en ben toen gereset door MS. 75.000 stond er toen op, terwijl het 30-35.000 origineel was. Inmiddels de verhaallijn weer afgesloten. Niet gegaan voor het sluiten van alle poorten. Een derde keer was wel erge overkill. Ik heb mijn geliefde Mehrunes Razor dungeon nog. Lekker loot farmen. Lucien van DB vermoord omdat ik geen zin had in die motherfuckers en ik houd graag van een opgeruimde quest log, dus doe de arena ook niet. Bij beide hou je namelijk permanent aan het eind een bestandje in je log. Mages Guild ga ik ook niet doen, Thieves Guild misschien, maar moet even een manier ontdekken om daar permanent uit verwijderd te kunnen worden. Een quest fail moet ik daarvoor hebben, zoals bijvoorbeeld kan met die Allies of Bruma in de storyline. Ik ga in elk geval niet naar de poster van The Thieves Guild kijken, aangezien je dan een uitnodiging krijgt op den duur. Thieves Guild is alleen de laatste missie echt baas. Fighters Guild doe ik wel, bazen guild, maar past ook meer bij mijn speelstijl in het spel. Nog veel te doen, maar ga rustiger aan spelen, dat wel.