1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky XBW film van de maand (Coherence)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 20 apr 2014.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Haha geen gebrek aan discussie hier in elk geval ;)
     
  2. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Op dit gebied ligt dat dus ff anders he. Als een kind iets zegt wat duid op kindermisbruik dan duikt gelijk iedereen erop. Ik heb het in mijn omgeving meegemaakt.
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Blijkbaar was dat denigrerende toontje op z'n plaats, want het is niet onrealistisch. Zeker niet als het dit onderwerp betreft. Mensen zijn ontiegelijk kritiekloos als het 't lot van kinderen aangaat. En volgens mij ging het niet alleen om
    een kus, maar zou d.m.v. suggestie dat kindje hebben beaamd dat ze zijn piemel had gezien
    , als ik het me goed herinner.


    Laatst was nog in het nieuws dat iemand een steen door z'n raam gekregen omdat ie vanuit z'n raam foto's had staan maken van een stel kinderen. Men dacht in de buurt dat hij een pedo was, maar hij bleek foto's te maken van z'n gesloopte heg of tuin ofzo.

    Edit: Oh wacht, hij is zelfs in de fik gestoken NADAT bekend was dat ie helemaal geen pedoseksuele intenties had:

    http://www.powned.tv/nieuws/raar/2013/10/buren_zetten_pedo_in_de_fik.html

    Nu jij weer, met je onrealistisch.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2014
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Discussie is prima maar laten we wel vriendelijk blijven dudes ;)
     
  5. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    komt door jou. Jij heb de film gekozen :+

    Even kijken of ik ergens de film kan bekijken. Ben erg benieuwd, maar heb geen Netflix
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Een denigrerend toontje is op zijn plaats omdat we het niet eens zijn over wat wel en niet onrealistisch is? 8) Wat jij wil, ik ga de discussie omwille van de rest van de thread maar niet verder aan.
     
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Je kan ook PM'en he boys!?
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    @ Kevf: Het denigrerende toontje is al op z'n plaats omdat jij de film niet weet te waarderen ;)
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als dat de manier is waarop we hier met meningen over de film van de maand om gaan kan het topic beter dicht

    Ik had ergens wel een beetje hetzelfde als Kevf, maar omdat ik wel wist dat dat ook wel de opzet van de film was (om het zo beangstigend snel en oneerlijk te laten escaleren) stoorde ik me er niet aan.

    Maar al met al had ik er wel meer van verwacht na al lovende kritieken hier. Ik weet niet wat het is want het is uitstekend verteld en geacteerd maar ik moest me er wel een beetje doorheen worstelen.

    Kwam misschien ook wel omdat ik het niet echt vermakelijk vond, het was meer ongemakkelijk :+ Daar moet je ook wel voor in de stemming zijn
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2014
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Gast what the fuck..zeg je dit nou serieus..? :emo:
     
  11. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Een film hoeft voor mij niet altijd vermakelijk te zijn eigenlijk.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Voor mij ook niet hoor, maar ik moet er dan wel voor in de stemming zijn. En bij Jagten was ik dat denk ik niet echt


    of hij viel me gewoon tegen
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik denk dat ik dat wel snap. Had hetzelfde met Melancholia laatst. Boodschap was over depressiviteit, maar ik was er totaal niet voor in de mood en raakte alleen maar depressief van de film. (of misschien was dat wel wat de film wou bereiken :+) iig vond ik het gewoon kut.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Tsja daarom moet een film voor mij eig altijd wel vermaak bieden (nee, het hoeft niet altijd Transformers te zijn, dat ook weer niet..), maar als je de film depressief verlaat is dat toch gewoon kut? :+
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Soms niet, een film als the Pianist ofzo word ik echt somber van maar vind het wel heel indrukwekkend en belangrijk om gezien te hebben

    maar je moet er voor in de stemming zijn
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Je weet dat Von Trier zelf te kampen heeft met zo nu en dan depressiviteit toch?






    Dan is de boodschap toch overgekomen? Ben je ook niet boos en vol met ongeloof uit het bioscoop gekomen van Schindler's List?
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ja dat zeker, maar je moet er op dat moment maar 'zin' in hebben.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Toen zat Reckuzaa nog in de pampers :+
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat had je al gezegd ;) maar dan alsnog vond ik de film gewoon vervelend. Het haalde het bloed onder mijn nagels vandaan en ik hoopte eigenlijk op nog wat meer en omdat het niet kwam raakte ik 'depressief' (niet letterlijk of course) :p
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    :lol:
     

Deel Deze Pagina