Google man, google. http://www.ign.com/boards/threads/ive-got-very-hot-informations-regarding-e3-rumor.453951809/
Kom op Majora's Mask! Die game heeft echt HET beste Zelda verhaal. Die game gaat ZO diep. Denk dat 95% het zelfs niet eens door heft gehad.
Ik heb nog nooit een Zelda game uitgespeeld. Om een of andere reden kan het me net niet lang genoeg vasthouden. Als MM geremaked wordt probeer ik het nog wel is
MM vind ik één van de mindere Zelda games, vooral het "tijd element"zorgde voor mij voor veel stres. Ik wil in een Zelda game rustig dungeons clearen, beetje met Epona rond rijden etc en niet bezig zijn met hoeveel tijd ik nog heb.
Ik heb Mario Bros U geregistreerd bij Club Nintendo zodat ik er ook lid kon worden. Dit is genoeg toch? Ik ben nu gewoon Club Nintendo lid en heb straks recht op die gratis game met Mario Kart 8? In die IGN link zijn New hardware en Iwata will talk about his mistakes doorgekrast....dus dat zal wel onzin zijn dan. Hell no dat ze met nieuwe hardware komen. Ben benieuwd wat ze bedoelen met stylized tech demo look voor Zelda.
Nintendo heeft tegengesproken dat ze met nieuwe hardware komen, dus vervolgens meteen een streep erdoor. Geeft voor mij al aan dat het onzin is, het grootste gerucht blijkt al niet waar.
Nieuwe Zelda, eindelijk nieuwe F-Zero en nieuwe first-person Metroid zonder die irritant Wii-mote en ik ben verkocht. Als er dan ook een prijsdaling komt tenminste .
Blij dat er eindelijk die pick up en play games aankomen zoals Mario Kart en Smash Bros. F-zero & Wave race zouden dat lijstje mooi afmaken voor mij. Zelda en een Metroid als mooie tegenhangers, voor de langere gamesessies zou helemaal mooi zijn.
Je mag mij Wonerful 101 wel geven zodat ik gewoon voor Pikmin kan gaan. Erg toffe actie van Nintendo, nu krijg je gewoon 2 games voor de prijs van 1, daarbij zijn het ook nog eens toffe games. (al heb ik de helft al )