Ik denk dat Call of duty zich alleen nog maar gaat richten op next gen.. Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
Nah denk het juist niet. Juist omdat er nog plenty mensen zijn die alleen een PS3 en/of 360 hebben en nog lang niet overgaan op een nieuwe console en wel CoD willen spelen, zullen ze denk ik nog een beste tijd CoD cross-gen houden of in elk geval een PS360 versie maken.
Dan zijn ze bezig met die van na Treyarch @jorrie: inspiratie raakt bij iedereen uiteindelijk wel op lijkt me. Zo vind ik Destiny ook totaal niet origineel om een voorbeeld te noemen. Alle foefjes en dergelijke hebben we nu wel gezien.
Tsja, het is gewoon cod. Wat wil je dan zien? Vliegende elfjes? Overigens snap ik ook de kritiek niet echt dat het op titanfall lijkt. Game is al 3jr in ontwikkeling en het lijkt me sterk dat men intern van Titanfall heeft afgekeken. Want wij hadden 3jr geleden nog niet over Titanfall gehoord.
Wauw, Halo 5 of Titanfall 2, kom op dit is CoD niet meer.. Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
Ja, alweer een behoorlijke tijd geleden, daarom is het wel weer eens tijd voor zo'n no nonsense shooter.
CoD3, CoD World at War, Sniper 2, MoH: Airborne, Enemy Front komt straks uit, Wolfenstein, om er zo maar ff een paar op te noemen. Jaeeeh fuck WOII.
*zucht* Welke games zijn nu nog WEL origineel in het shooter genre? Zijn er maar weinig. Persoonlijk vind ik dit er wel weer leuk uitzien. Zeker gezien de constante herhaling die IW ons voor heeft geschoteld. Van COD4 tot en met Ghosts... dan vond ik de COD's van Treyarch toch leuker. Veel leuker.