Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Was dit ook nog vergeten; De controller functioneert gedeeltelijk met de Kinect zoals het schudden met de controller.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Must vind ik verdreven. Leuke toevoeging, maar had liever gezien dat ze meer in de kracht van de console hadden gestopt ipv kinect erin te stoppen. Prijs omhoog en kracht omlaag door kinect.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja.. net zoals de "must" van die tablet bij de Wii U.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Enige voordeel wat ik daar van kan bedenken is dat je de TV kunt gebruiken voor iets anders. Denk dat ze die tablet beter hadden kunnen gebruiken voor zoiets als de Smart Glass app.

Ik denk dat die tablet bij de WiiU de helft van de prijs is...

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vooral de voice commands zijn handig en werken goed. Ook als je een "hardcore gamer" bent. De camera zelf gebruik ik niet echt dus had het niet erg gevonden als de Kinect alleen voice commands had gedaan. Was die goedkoper en kleiner geweest waarschijnlijk.

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Uhm, ik ben ook puur een gamer? Maar ik vind bijvoorbeeld het snel openen van mijn Uploads, van mijn Party snap en unsnap etc zwaar handig. Ipv eerst home screen, dan naar uploads etc. Nu kun je de command gewoon in een keer doorgeven.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Of dezelfde prijs en betere specs.

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het gezeur ook altijd over de Kinect, het is toch allang duidelijk dat de Kinect voor Gaming alles behalve een must is. Ik zie MS niet met een ''hardcore'' Kinect game komen en datzelfde gaan andere uitgevers ook niet doen, misschien een dance centrale of iets in die trend maar geen CoD: Advanced Kinect.

De Kinect is gewoon meer onderdeel van het Xbox platform, het is zeer relaxed met inloggen en het switchen tussen apps tijdens het game. Het lijkt me overduidelijk dat de Kinect een andere functie heeft, iets waar de gemiddelde gamer niet echt op zit te wachten, of nou' ja extra geld voor te betalen. Misschien is het OS wel zo ''gemaakt'' voor de Kinect, maar ik betwijfel dat, je komt je remote of controller ook gewoon overal en in mijn geval vaak ook nog sneller. (Tsja taal omschakelen etc. daarnaast is praten tegen je device iets ''raars'')

Voor dé gamer zou MS eigenlijk gewoon een Kinectloze bundel moeten maken, maar dan zouden ze de Kinect ook weer los moeten verkopen voor de mensen die toch wel weer een Kinect willen, Tsja lastig. Daarnaast is het ook lastig voor een bedrijf om zoiets te doen omdat mensen gaan zeuren dat ze nu niet meer achter hun origineel idee staan, al doen mensen dat sowieso bij MS momenteel :+

9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Must? absoluut niet, heb er zeeeeer weinig gebruik van gemaakt.
    Vind het zelf eigenlijk overbodig.

Laatst bewerkt: 5 mei 2014
  10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Naja goed ik vind de spraak en bewegingsbesturing echt tof. En geeft me echt dat next gen gevoel ten opzichte van de Xbox 360. Ik zal het inderdaad vrijwel nooit gebruiken om te gamen. Maar ben blij dat het er bij zit.

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Must.. ding zit bij mij nog steeds in de plastic haha. En ga het ook niet gebruiken ook niet.

12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Gelijk heb je!

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je gaat het vrijwel nooit gebruiken, maar bent toch blij dat dat ding erbij zit?

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Om te gamen staat erbij. Zoals ik al zeg geeft de spraak en besturing zonder controller me een next gen gevoel. Dus ja in dat opzicht ben ik blij dat het erbij zit. Want al was het los te koop had ik het waarschijnlijk niet gehaald maar wist ik ook niet dat het zo goed werkte.

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Spraak en besturing hadden ze al beloofd bij de 360 toch?

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik had anders in deze thread, net als bij kinect 1, nog hele discussies met members die geloofden dat deze kinect voor hele toffe games zou gaan zorgen. Beetje een 'toldnyou so' momentje dit :+

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Haha naja het is ook per persoon verschillend. Ik had die Kinect nooit los gekocht geef ik eerlijk toe. Ik ga er ook geen games voor halen tot ik wellicht kinderen krijg. Maar ik vind de spraakbesturing en bewegingsbesturing wel tof. Zelfde als met codes dat ding scanned het gelijk, je hoeft hem niet stil te houden oid en dat geeft toch het gevoel dat je echt wat nieuws hebt gekocht zeg maar.

Al met al tot nu toe erg blij met mijn Xbox 1. Wel zag ik dat Naruto Ultimate ninja storm Revolution eind dit jaar niet op de next gen komt. Baal ik wel van.

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ten eerste; eigenlijk heeft de Xbone al een pricedrop gehad dmv een game voor dezelfde prijs.

Ten tweede is goed voor MS (en elk ander bedrijf eigenlijk) niet goed genoeg; moet altijd beter!
    MS wil op nummer 1 staan, niet op nummer 2.

Ik zie een (verdere) pricedrop wel gebeuren eind dit jaar.

19. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    De kinect is een leuke gadget zolang men ook maar doorgaat met dingen er voor uitbrengen .. en niet zoals de 360 er in eens mee stoppen zodat we allemaal met een waardeloos ding opgescheept zitten van een kleine 100 euro

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt wel mee denk ik. Hij zal altijd wel te gebruiken zijn voor voice commands etc.
    Daarvoor zal ik hem altijd wel gebruiken. Games of niet. :)
    Was ook sceptisch in het begin met name door de Kinect 1.0. De eerste dagen heb ik hem ook niet aangesloten. Na een paar dagen dacht ik toch. Laat ik het eens proberen. En was gelijk verrast door de voice commands en hoe het werkte dat ik het nu gewoon constant gebruik en het echt een onderdeel is van mijn console. Ipv van zo rare gimmick.

Laatst bewerkt: 5 mei 2014

Deel Deze Pagina