Voor diegene die net beginnen of pas begonnen zijn, of mensen die dit spel nog héél lang gaan spelen... koop een VIP pass! Daarmee krijg je PER driver level 2x de credits.. dus 70ooo ipv 35ooo! Dus bij level 50 heb je dan 1.75 miljoen MEER ingame credits... en aangezien je driver level alleen maar blijft groeien is dit ook interessant voor spelers die al verder zijn. Zal vast al voorbij gekomen zijn maar zie toch veel nieuwe namen voorbij komen die de game net hebben!
Man, ik heb 24 miljoen credits, en een groot deel van de auto's is gratis (LE). Het is leuk, maar ik krijg de credits toch nooit op. Ik kan me best voorstellen dat mensen geen extra geld willen neerleggen voor meer geld. Zoals Ron al aangeeft, levels gaan keihard.
al jullie punten snap ik. MAAR als je net begint, dan is t toch een goede tip, zeker als je twijfelt om de ViP pass/LCE edition te nemen. Je krijgt én auto's én evenementen omdat je ViP bent, dat is reden 1 om ViP te zijn, MAAR daarnaast is dus ook die dubbele beloning PER level wat best leuk zeker in het begin van de game. Als je lvl 100 bent dan voegt t waarschijnlijk niets meer toe. Ik ben overigens lvl 92(na net 3 weken) en ik heb slechts 3.5 miljoen op mijn bankrekening over... maar wel (te) veel auto's die ik dus niet terug kan verkopen of met een paint op de marketplace kan droppen... Vond t bij forza 3 en 4 ook wel fijn dat je t geld van je tune-parts ook terug kreeg.. nu is t foetsie! (los dat je natuurlijk mensen hebt die miljoeeeenen hebben verdient ondertussen.
Je krijgt nog wel wat voor gesharede tunes/paints/etc, maar dat is niet zo heel veel. Althans, ik heb een paar dingen geshared en krijg ca. 10/15k per dag ervoor. Ik denk dat een fanatieke painter wel wat meer krijgt.
Ik speel F5 nu ook iedere dag. Ik was eerst niet zo een fan van racegames, maar nu word ik steeds meer fan! Die impuls triggers maken de ervaring echt goed Ik had wel nog graag meer tracks gehad, maar ik heb er nu misschien nog niet zoveel omdat ik nog niet zo ver ben in de carreer?
Kijk eens bij het onderdeel Rivals. Daar kun je alle beschikbare circuits zien. Kijk dan wel ff bij een specifieke klasse auto!
Of kijk bij "free play", dan heb je gewoon per locatie een overzicht van de daar beschikbare banen. Voor de credit "freaks". Halen jullie netjes op de site je reward op! Ik geef het aan omdat het volgens mij hier nog niet voorbij is gekomen.
Ik zag dat ik deze plaatjes nog had klaarstaan om te posten! Highlight voor Sebring-klassement: Indianapolis ? Geen idee waar.. [yt]EbqNkb7_skw[/yt] Helaas geen geluid... Maar wel een lekker rondje! Livestreams: Ron D Core: [twitch]Ron076[/twitch] Novacaine: [twitch]Novacainenl[/twitch] Flavourlicious: [twitch]Flavourlicious[/twitch]
We hebben geen glazenbol. ;-) Niks bevestigd, alleen vermoedens dat er heel misschien een dlc komt voor de Ring.