1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    http://eu.battle.net/d3/en/profile/bassiebaas-2224/

    Zo weer lekker Wat upgrades torment 1 is niks meer aan torment 2 gaat soeple torment 3 is spannend maar heb nog een stormshield Dan zit Ik op 30 mill tough en 850k unbuffed :)

    Sent from my HTC One using Tapatalk
     
  2. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Zieke character man _O_
     
  3. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    Door al dit gepraat krijg ik zin in Diablo... II! Go Go Go
     
  4. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks wacht nog op reakors shoulders en betere rorg :) en natuurlijk thunderfury!

    Sent from my HTC One using Tapatalk
     
  5. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha, velen hebben de thunderfury al. Alleen ik heb die nog nooit zien droppen :mad:

    Ben nu zelf aan het levelen in hardcore en het vordert gestaag. Hoop het dit keer wel voor elkaar te krijgen om lvl 70 aan te tikken 8)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gisteravond een idee gekregen hoe een clam als die van Inferius moet werken. 3 topspelers ofzo, 7 rifts runs, volledig, in nog geen uur zo ongeveer. Godver wat ging dat snel 8), maar niet één fucking leg. :mad:
     
  7. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de thunderfury ook, toen ging Ik dood... Hhahaha

    Sent from my HTC One using Tapatalk
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik haat mijn clanleden wel. Hadden o.a. vette legs zoals jij noemt. Droppen ze die wel, kon ze niet oppakken, maar puur om mij jaloers te maken en daarna nog ff lekker irriteren met die hoeren banners. 8)8):+:+:mad::mad:
     
  9. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, moet je vlak voor rift boss dood gaat ook leggy droppen die zij niet kunnen oprapen.. succes gegarandeerd :)

    Sent from my HTC One using Tapatalk
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ze zeggen wel RNG, maar af en toe lijkt het drop systeem niet te werken,10 runs en 0 legs op T3 is niet ok en werkt demotiverend.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dus Blizzard weet alleen nog mensen te motiveren met deze game door een leg per uur te laten droppen? Dus over een maandje zal deze game zo goed als dood zijn?
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ja!
    Sinds ik de Puzzle Ring heb heb ik nu iets van 8 rift runs gedaan, gewoon geen een legendary. Dat is gewoon ragequitten tot de max. Hell, zelfs geeneens een Forgotten Soul na het killen van een Rift Guardian! Toen ik de ring nog niet had dropte er standaard een leg bij 1 rift run en 50/50 ook een Forgotten Soul. Ik vind het maar vreemde shit. Kutring.
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dit gevoel heb ik alleen sinds de laatste 3 dagen. Kan me nu niet meer voorstellen dat je 2 legs in 1 rift run krijgt, terwijl dat 3 weken terug nog wel gebeurde. Het kan niet anders of de droprates zijn aangepast. In ieder geval ben ik niet hardcore genoeg om telkens 10u te 'wachten' op 1 item die +1% doet. Zo zullen er altijd mensen zijn die blijven klagen lijkt me.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2014
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb anders hetzelfde probleem als wat de anderen hier zeggen. Paar legs, maar gewoon allemaal crap. Van de week in razend tempo 7 of 8 rifts gedaan, helemaal compleet gecleared, en 0 legs. En de legs die ik daarvoor of daarna kreeg waren vooral crap. :'-(
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Toen ik de game op de release kocht en speelde had ik 3 legs in 2 maanden! Droprate is 10000% omhoog gegaan...
     
  16. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Wou net zeggen... Vergeleken met Vanilla Diablo is de legendary droprate bizar verhoogd :)

    Ach, boeit me verder ook vrij weinig hoor :) Ooit zal er wel iets moois droppen. Met mijn wizard voordat RoS uitkwam had ik ook maanden nodig voordat die flink zijn max zat :)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik blijf anders ook nog wel even doorspelen. We zien wel hoelang ik het nog vol houd. Ik ben toch een wisselvallige gamer. De ene tijd dit, dan weer dat. Ben nu ook weer met Oblivion bezig, dus vandaar. :+
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Heerlijk al dat gezeik hier over droprates. Mensen die duidelijk niet snappen wat RNG is en wat voor game Diablo is. :+
     
  19. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Idd. Snap het gezeur ook niet echt hoor. Tuurlijk soms baal je ervan dat er niks leuks dropt... Maar heb geen zin om met een maand of 2 al klaar te zijn omdat je character al outgeared is :)
     
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Het is toch een loot game dan moet rewarding aanvoelen.
    Ik zeg niet dat het upgrades moeten zijn, maar gaat om het idee dat hij iig iets geeft.

    Als hij idd een ieder uur een leg zou droppen en het upgrades zouden zijn dan ben je als je het op een hardcore niveau speelt idd na een maand klaar mee.

    Maar dat is duidelijk niet het geval.

    Ik weet ook wel wat D3 inhoud, maar 8 runs zonder rewards is gewoon een broken systeem en heeft niks met RNG te maken.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2014

Deel Deze Pagina