ik slinger hem ook ff aan kijken of het wat beter gaat dan van het afgelopen weekend Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
had ik net een zekere rampage een invite gestuurd pfffff heet jij waldini net een potje metro achter de rug met 13500 punten en met 10 tickets verschil gewonnen en een ammo dogtag erbij Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Had laatst iemand met 35000 punten in een 800 ticket map. Heel veel kills had hij ook niet. Vraag me af hoe hij dat gedaan heeft.
Haha! Ja, jij bleef lekker broadcasten Ging inderdaad erg lekker. Constant bovenaan met z'n drieën. Maar die AWS is een leuke LMG. Zonder attachements is het echt een kut ding. Enig idee wanneer die Dragons Teeth DLC komt? Volgens zon gelekte premium kalender had ie er al moeten zijn?
Nah, heeft sowieso een scope nodig. Heb nu de Holo erop zitten (eerste scope die je unlockt) .. Iron Sight is ook bij de AWS drama. Verder een heerlijke gun.
Sowieso is het zo dat de ergo grip alleen maar positieve veranderingen teweeg brengt aan je wapen. Helemaal kaal is hij dus helemaal niet op zijn best
Dat is niet helemaal waar. De spread is altijd random. Zodra je 1 van die factoren positief beïnvloed, beïnvloed je anderen negatief. In dit geval is het, zoals velen zeggen, het wapen kaal het beste. Met kaal mag er dus wel een scope op.
Zeker! Met een "grip" eronder en de juiste ADS erop is het een prima wapen. Zeker beter als dat eerste wapen wat je in die klasse gebruikt haha.. Gisteren wel een cursus XBOX-One gebruiken gekregen van je. Jezus XBOX Stop Broadcast, XBOX unsnap, XBOX play... Je dropte inderdaad tegenstanders vanaf een goeie afstand ja. Je was lekker bezig op Lancam Dam Gelukkig alle 3 ... altijd fijn om met mensen te spelen die aan team-work denken i.p.v op stipjes afrennen zoals in COD. Kaal is niet altijd het beste ( that's what she said ) ... Je kan een wapen naar eigen wens instellen dankzij de shit-load aan customisation. Zelf vind ik de AWS beter met een grip en een goede RDS. In het begin moet je echt heel vaak burst-firen.