Ben echt blij dat je nu al voor dat je ene game joint bij elkaar in een squad kan komen. Was nogal hinderlijk want dan kon 1 vriend weer niet joinen omdat de server vol zat, nu is dit probleem eindelijk is opgelost.
PS4 geen game meer te vinden. 0 hits op rented servers. En als ik quickmatch doe op CQ krijg ik "Could not find a server to join"....
Dat zal het dan wel verklaren Heb je ergens een link van de aankondiging? Dan weet ik tot hoelang het ongeveer gaat duren. Vond wel een paar servers in de browser, maar die hadden allemaal maar 1 streepje. Dat was als ik geen voorkeuren op gaf bij het zoeken naar een server.
Merkte dat hij niet 100% lekker liep. Dacht dat het door het broadcasten kwam. Daarna liep hij namelijk ook ineens een stuk beter. Zal de volgende keer gewoon blijven broadcasten voor je.
Tja, je hebt de ergo/vertical nog niet dus je gebruikje je stubby grip waar hij het beste voor is Mijn vorige bericht was btw niet negatief bedoeld.
Support is supoort, cover fire geven zodat je teamgenoten op kunnen rukken. Support hoort niet vooraan te lopen. Laat ze op GoT lekker elitair doen...