Ik had een vraagje over deze game. Heeft deze game alleen een online modus? Of ook Singleplayer?, of een survival modus?
Ik had gelezen dat er ook gewoon single player gespeeld kan worden en dat je niet met meerdere spelers hoeft te spelen. Neemt niet weg dat het wel leuker is natuurlijk
Maandje ofzo. Staan ook gewoon timestamps eronder dus je kan klikken op wat je wilt weten. Je kan als je wilt btw gewoon in je eentje spelen. Werelden ontdekken, looten etc. Maar als je wilt kan je dat ook met een groepje doen. Fireteam heet dat dan. Dan zijn natuurlijk ook de missies moeilijker. Ondertussen speelt iedereen in dezelfde wereld en kan in public events terechtkomen. Als je dat niet wilt loop je er gewoon omheen. In die public events kom je andere fireteams tegen en moet je samen een missie doen. Meestal zijn dat grote gevechten zoals we met de E3 zagen met dat grote beest wat gedropped werd. Het is nooit player vs player btw. Dat is alleen in de ouderwetse MP die er ook inzit. Daarnaast is er ook een thuisbasis waar je rond kan lopen en dingen kan kopen, ruilen etc. Daar kom je iedereen echt tegen die ook online is in die wereld. Je kan daar geen wapens gebruiken btw en is het in dat gedeelte ook alleen third person. Omdat je dan zoals ze zeiden goed kan kijken naar je armor etc.
Wat het met Destiny tot nu toe is vind ik is, dat het allemaal erg veelbelovend klinkt, maar de video's tot nu toe niet extreem boeiend zijn. Het klinkt erg tof om met zijn allen die battles aan te gaan, maar dan moet de A.I. van de vijanden ook een beetje uitdaging bieden. Iets wat tot nu toe in de video's niet echt geweldig is.
Dan is er alsnog de MP, gebruik je de SP om loot te vinden, en dan ga je de MP in met je unieke build.
Daarom lijkt het me ook echt een game die je moet spelen om te waarderen (of niet, uiteraard). Ik kijk er écht naar uit. Lijkt mij een erg toffe game te worden. Ook goed dat er een Beta komt, zegt ook iets over het vertrouwen in de game.
Net helemaal gekeken de 40 min. video ik kijk hier erg naar uit en zal waarschijnlijk voor het eerst dit jaar COD laten liggen \o/ Beta in Juli komt mooi uit omdat ik over 2 weken mn xbox one ga halen