Project CARS PS4 vs PC Maximum Settings Screenshot Comparison: Gorgeous on Both Platform http://www.dualshockers.com/2014/05...enshot-comparison-gorgeous-on-both-platforms/
Heb ook op andere plekken gehoord dat ze met de Atom de goede kant op gaan. Dus grote kans dat het ook qua physics helemaal goed gaat komen!
Supervet om zo te kunnen rijden, maar denk dat er maar weinig zijn met zo een set (multi-monitor, steerwheel + shifter etc). Dan zou je eigenlijk ook nog zo een volledige forcefeedback seat moeten hebben die meebeweegt. Maar zo kun je bezig blijven.
Als je zo'n investeringen gaat doen, kan je net zo goed een leuk sportwgentje kopen en naar trackdays gaan
Moet zeggen dat de game een stuk beter aanvoelde vorige week met mn nieuwe stuurtje. Nog steeds een beetje zweverig maar stuk beter.
Ziet er leuk uit, maar met sim racers is het voor mij altijd ff afwachten op de gameplay (hoe is de AI bijv, schademodel, weer etc).
AI is nu schijt, ben erg benieuwd hoe dat over 5 maanden is. Schade model is visueel niet slecht, mechanisch weet ik eigenlijk niet. Weer is awesome.
Welk stuur heb je gekocht Flavour? Ik heb gisteren een paar rondjes op de ring gereden, die is toch wel erg tof. Kan alleen niet wennen aan de controller, heb forza 5 amper gespeeld hierdoor. Vanuit het Fanatec kamp komt ook weinig nieuws mbt nieuwe stuurtjes voor de XB1.
Ik ben van de Fanatec CSR naar de Thrustmaster TX overgestapt. Op de PC in elke titel een stuk stabieler en sterker wat betreft de force feedback. Thrustmaster draait net als de Fanatec 900 graden en heeft een motor met riem in plaats van tandwieltjes. Helaas zit er standaard geen koppelingspedaal bij, maar die is los te koop (of met adapter kan je die van fanatec gebruiken.)