Dit is ook voor mij een prima moment om die game te gaan proberen. Eerst even kijken wat voor game het uberhaupt is
Muramasa is echt heel vet Met al die kleuren en prachtig getekende achtergronden weet je meteen weer ff waarom deze Vita zoveel beter is dan de nieuwe met het gare LCD scherm
Child of light is ook een perfecte game voor remote play. Ben op dit moment lekker op de vita dat spel aan het spelen.
input lag ja, als ik dan naar voor liep dat het 0,12 seconden duurde voordat die naar voor liep. T'is niet veel maar wel irritant als je veel speelt. komt jak 1/2/3 niet origineel van de ps2? Volgens mij alleen jak 4 was op de psp. Sws zeker idd een dikke lakse port.
Hele avond Guacamelee gespeeld. Ge-ni-aal! Lang geleden dat ik zo verrast was door een game. Moet nu naar de laatste tempel, maar eerst nog 'even' 100% halen EDIT: Waardeloos, game 100%, is de chest trophy gebugged DUBBEL EDIT: Verschillende fora afgespuurd naar antwoorden. Bug die ervoor zorgt dat chests respawnen. Alle locaties noymaals langsgaan Schizofreen EDIT: Laatste chest gevonden. Lag verstopt in een gebied die 100% aangaf. Nu Hard beginnen voor die Platinum trophy
Sinds dinsdag ook een Vita, en Muramasa gisteren even voor het eerst geprobeerd, na het vroeger al eens op de Wii gespeeld te hebben. Idd schitterend Zitten helemaal geen stemmen meer in, of wel?
Ik hoor wel stemmen hoor. Vond de game alleen niet echt zo boeiend. Is er nog wat meer dan een beetje 2d side-scrolling hack 'n slash of is dat het?
Domme tutorial van Muramasa. Er wordt een aantal keer gewoon de verkeerde richting aangegeven voor wat je moet doen. edit: Lang geleden dat ik over deze game heb gepost, maar mijn nieuwe techniek werkt behoorlijk prima
NOOOHHHH Iemand had blijkbaar een Destiny Summon gedaan met mij. Want kijk eens wat ik in mijn inbox vind: hell yeah! Ik had zelf ook een UC gesummoned. Die ging ik mergen met mijn GR dame. Tenminste. Dat was de bedoeling... Ik heb verdomme die SR zitten mergen! (en kreeg er ook nog maar eens een schamele 2 levels voor) Ik heb nog wanhopig zitten checken of ik misschien nog sliep en het een slechte droom was, maar helaas! Zodra ik op die merge knop drukte: kut. ik baal nu gigantisch.
Hahaha laat het maar aan Dulle over om z'n verse SR met dezelfde snelheid als dat ie'm kreeg te verneuken Ik kan trouwens nooit meer met jouw Summonen, enkel Iris staat in m'n lijst van geschikte summon partners
Meestal zie ik alleen maar US/AS spelers. En als ik al een van mijn friends zie is dat Pasquale. En dan geef ik hem volgens mij alleen maar C's. Maar ik zie mezelf niet meer in het live area, waar normaal komt te staan dat ik een SR spirit heb gekregen. Nu krijg ik ook meldingen dat een reactie is geplaatst op een activiteit. Nu begin ik dus te twijfelen of die melding dat er een reactie is de fout is, of dat ik mijn eigen activiteit niet meer zie de fout is. Zie jij wel nog wat? bv dat ik gisteren die SR heb gekregen?