Lol wat moet je dan doen idd. Hoek om rennen? Gewoon lekker op de burn blijven vechten idd. Kills maken om hun van de burn af te krijgen en als het kan vol pushen. Zoals wij laatste deden via lockers kant.
Als je alleen maar zo speelt geef ik ze groot gelijk, maar je moet ook wel eens een gebied vasthouden inderdaad. Als een kip zonder kop naar voren redden in die situatie is alleen maar zelfmoord.
Als support kun je niet veel anders. Close range leg je het af tegen assault en engineer. Je wilt squad wipes maken en zo je team laten pushen op een stuk waar je vast zit. Als je zelf de hoek om gaat ben je dood, zo simpel is het.
Onzin. Als support hoef je echt niet de hele tijd op 1 plek te wachten tot er weer een enemy langskomt. Je kan in een situatie komen zoals Rivanov in dat filmpje waar je niet anders kan dan afwachten, maar als je altijd zo speelt als Support doe je echt wat verkeerd imo.
Dat zeg ik ook niet. Je geeft support zodat je teamgenoten kunnen oprukken, daar ga je dan achter aan. Ik zeg alleen dat je niet als eerste gaat. En als er niemand gaat dan moet je ook niet gaan.
Heb een K/D van 0.88 Dat is niet omdat ik altijd afwachtend speel.. In tegendeel.. Dat filmpje wilde ik alleen plaatsen om de kracht van de AWS te laten zien..
@ Gforce, Sorry, dan begreep ik je verkeerd. Je hebt helemaal gelijk @ Rivanov, ik beschuldig je ook nergens van hoor
Ligt er een beetje met welk wapen je ook support speelt. Met een carbine of shotgun kan het prima. Met een LMG minder. Als ik soms support speel en ik heb teammates in de chat die assault spelen dan ga ik wel juist als eerst. Aandacht trekken waardoor de assault diegene wel kan uitschakelen en mij daarna kunnen reviven. Dan eerst een assault laten gaan is niet slim.
Zijn meestal dezelfde figuren die ergens achter een kastje liggen en dat ook gedurende 20 minuten blijven doen Heb samen met jou en Hybrid BF4 gedaan ... en daar viel het me niet op. Niet op letten dus Wat me trouwens wel opvalt is dat, als ik de DLC mappen wil doen, de meeste servers waar ik dan in kom vrij leeg zijn?
Zoals met meeste shooters zijn de vanilla maps het populairste. De populaire maps uit de dlc zie je vaak als 24/7 servers.