Waarschijnlijk had iemand dat dan al eerder geroepen ja. Als Sony dit doet gaan ze dit natuurlijk nooit naar buiten brengen. Nee, dan ligt dat aan 'het enoooorme succes van de ps4'.
Precies, marktaandeel verhogen FTW! Dan krijg je Activision wel zover en andere devs dat de exclusive deals richting Sony gaan.
Precies. kan me niet voorstellen dat EA niet een beetje baalt...die hebben op het verkeerde paard gegokt deze keer.
Nee, er moest een hoop geld in gestoken worden door een andere partij, en daar had Sony niet zoveel zin in. Goede keuze, imo.
Votre date de livraison estimée est : Mercredi 7 mai 2014 \o/ Toch maar goed dat ik al die gratis PS4 spellen steeds heb gedownload via plus Hoewel ik al aardig lang wist dat ik MS geen 2de kans meer ging geven en de overstap sowieso wel ging maken.
En hij is inderdaad vandaag binnen gekomen. Vrijdag besteld, dus is best rap. Fuck dat "niet leverbaar verhaal", waar een wil is...
Boeien mis er niks aan als ik bots wil knallen start ik black ops ofzo wel op Ontopic: Zijn ze nog steeds moeilijk leverbaar of valt het wel mee ?
In Nederland komen ze sporadisch binnen, in Frankrijk, Duitsland etc. is het een heel ander verhaal en is er meer dan genoeg aanbod.
Was laatst nog in Duitsland maar ook daar waren ze uitverkocht. Wisten ook niet wanneer er nieuwe kwamen.
Ga je veel plezier van hebben/toekomst. Nu nog beetje weinig vette games, maar die komen vanzelf. Wacht nog even tot Destiny oid uit komt, dan komt er vast wel een leuke bundel. En is er wat meer keuze kwa games En hopelijk normaal leverbaar in de winkel. Die dingen liggen echt nog steeds nergens in de winkel, terwijl hier bij de MM leeuwarden al wel gewoon One's in de schappen "blijven" liggen
Xbox One's worden inderdaad stuk minder verkocht. Bij Saturn in TIlburg hadden ze nog 30 op voorraad liggen terwijl ze niet wisten wanneer de PS4 geleverd werd. Maar goed er zijn zat mensen die niet zo'n zin hebben of het niet vertrouwen een geimporteerde Xbox te kopen. Of omdat er nog niet genoeg leuke games zijn of wachten tot de games echt niet meer op de oude console komt. Dus kan nog wel het een en het ander veranderen. Heb zelf de Xbox One gehaald, heb de PS4 ook gezien en gespeeld bij een vriend van me. Beide toffe apparaten.