Hoef je ook niet voor te zijn. Ethernet is een logische woord voor internet kabel, dit heb je vast wel eens gehoord of gezien of gekocht? IEEE 802.11 b/g/n (En dit is draadloos internet.)
Je kan de ps4 zowel bedraad als draadloos aansluiten zonder extra accessoires mits je thuis dus een router hebt. Plug and play zeg maar, voor wifi heb je thuis een router nodig die wifi heeft.
RUMOR: Sony E3 Conference Details Leaked: Uncharted, The Order, Guerrilla and more http://www.dualshockers.com/2014/05...guerrilla-games-media-molecule-and-much-more/ Pff jeetje er zitten daar geweldige titels tussen!
Ik hoop overigens dat Media Molecule ook met iets anders bezig is. Weirde project voor PS4 deed me weinig, LittleBigPlanet hoeft niet terug te komen. Maar iets unieks zoals Tearaway mag wel!
Ik hoop op een God of War, hier hoop ik heeel erg op! Denk dat het ook wel een goed antwoord is op een mogelijke aankondiging van Gears imo.
Er is toch al een nieuwe god of war achtige titel (met dat rare beest ofzo). Het was in ieder geval iets hack en slasherigs had daar een trailer van gezien. Ik denk vorig jaar.