Als je sprintknop ingedrukt houd en dan op de ps3 de j1 knop dan dribbel je snel en ga je van de enewhoek na de andere hoek,hij stoot de bal zeg ma andere richting og met name met Reus en Robben kan dit goed,maar soms dan stopt die ook en kapt die em btje af.Wie weet wat ik bedoel en wat doe ik verkeerd?
Zou dit team een beetje speelbaar zijn? En dan met name de achterhoede. En anders misschien nog tips. http://www.futhead.com/14/squads/11231285/
Even mijn team aan het verkopen,strax mooi team maken van bijna 500k,weet alleen niet wat,wil Neymar of Aguero wel x proberen
aguero doen!!!! Echt super!! Heb echter niet met.neymar gespeeld. Zelf momenteel (5212) -------- IFAguero------TOTS Sturridge------ ------------------TOTS Lallana------------------ ------------Ramires-----TOTS Ramsey--- TOTS Azpilicuata--- Rest moet ik nog kopen
Dit is mijn nieuwe team,verbeterpunten? Courtois Juanfran Inf-Ramos-Pepe inf-Filipe luis inf Song Di Maria-Jese Isco inf Benzema-Neymar
Team al weer verkocht haha ga toch maar Bpl halen.Aguero,Suarez86 Hazard85 wil ik zowieso.Iemand ervaring met Sterling tots?
Heb jij hem zelf ook nog steeds of heb je hem verkocht. En hoe ziet je team eruit? Tot nu toe na 4 wedstrijden vind ik hem ook nog niet tegenvallen. Hij is niet de snelste maar hij is wel sterk kwa verdedigen en kwa kracht en koppend is hij tot nu toe ook goed. Maar zijn snelheid valt goed te compenseren door tots cahill en de snelle backs.
Ik had in mijn bpl teams vaak vidic staan. Ook echt een beer van een verdediger. Enkel nu toch voor tots terry gekozen omdat vidic niet in mijn team past en de tots kaarkjes gewoon mooi zijn.
Dit is mijn team geworden Cech Walker-Caulker inf 80-Kompany-Azpilicuta totß Schneiderlin tots Nani-Hazard Nasri Aguero-Jovetic
Ben nu eerst voor Tots coleman aan sparen. Speelt heerlijk maar had even verkocht omdat ik dan sturridge kon kopen. Daarna komt terry
/Mod Hier doen wij niet aan coinhandel let hier dus in het vervolg op dat je dit niet weer post. - Juun