True, maar ik hou ervan om alles live te zien dan ga ik 1 juli waar naar een Rob Zombie concert Voor mij persoonlijk kijk ik elk jaar weer uit naar de persconf en de grote aankondigen. Demo's, trailers en natuurlijk nieuwe games! Ik weet nog goed dat we tijdens de persconf de XBW chat gebruikten
Dat viel ook wel weer mee maar die pagina's gingen wel verdomd snel. Reageren op iemand kon gewoon niet dan was je 4 pagina's verder.
Hmmm...even nakijken dan want weet dat ik het vorig jaar gezien heb en blijf er niet tot 3 uur voor op, of ik moet het in de ochtend na de tijd hebben gezien edit// je hebt gelijk, zal het wel in de ochtend gekeken hebben
kut ik ook. Uiteraard Metallica live >> E3....maar toch was beiden wel leuk geweest. Ook het tofste moment hier op het forum
gewoon brakke dinsdag gebruiken om alles terug te kijken. Hoef je iig tussendoor niet meer te wachten
Ik kijk ook altijd pas na een paar dagen. Kans ik alles op mijn gemak doornemen. Ik ga er sowieso niet voor op blijven.
Er is een lek omtrend de persconf van MS: (ook van Sony maar die kan ik zo niet vinden) http://thecutanddry.blogspot.co.uk/2014/05/leaked-microsoft-e3-2014.html
Gears of War is eigenlijk het enige wat mij trekt aan het lijstje, en Quantum break dan, de rest doet me niets.
Jammer dat The Division X1 lead heeft. Zal de game zeker geen goed gaan doen Verder kijk ik alleen uit naar Fallout 4 de rest kan me gestolen worden.