Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat is daar altijd jammer vond is dat de maps te groot waren voor het aantal spelers. Nu heb je echt het gevoel van oorlog en moet je constant uit blijven kijken.

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik zou nooit meer terug kunnen gaan naar 12v12 nu ik 32v32 heb gespeeld.

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Was maar een grapje O-)

Haha BF3 heb ik wel op de PC... BF4 kan mijn PC denk ik niet meer draaien ivm mijn videokaart anders had ik hem daar al wel op gehaald.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb een aantal keer CQ small geprobeerd met 16vs16 en dan voelt het allemaal heel erg leeg. Nu is overal wel iets gaande, overal ontploffingen etc. Geeft een heel ander gevoel.

5. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Precies, 32v32 geeft me echt het gevoel in een ''oorlog'' te zitten. :)

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kon vandaag een server huren op de PS4. Kies ik een optie waarna ik kon kiezen voor de regio. Op dat moment crashed de game en toen ik hem opnieuw opstartte was de optie weg om een server te huren....

7. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Probeer nog steeds de Falling Down achievement te halen. Het lukt me maar steeds niet :mad:

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Net als Roedy ben ik ook helemaal om sinds BF4. Eerst vond ik CoD veel leuker omdat je geen voertuigen hebt en veel meer kills maakt (kleinere maps). Na een lange aanpassingsperiode ben ik echter helemaal om. Alleen al omdat je nu van die irritante killstreak rewards af bent en het zeer goede puntensysteem. Battlefield met 64 man geeft echt een total mayhem oorlog ervaring. Nu de bugs (die mij nooit echt tegengehouden hebben) er grotendeels uit zijn, is het de by far leukste shooter die ik speel sinds Counter Strike 1.6.

Mensen die vanmiddag/vanavond even een paar potjes willen knallen op de X1? Ik ben er vanavond na 19u in ieder geval wel even.

9. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ik vind de voertuigen juist supertof, zou ook geen online shooter meer willen spelen met alleen maar infantry. :)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je op de PC speelt en Premium hebt kan je in de test program komen.

https://cte.battlelog.com/bf4/

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Eigenlijk zit iedereen in de test program als ik het hier steeds zo lees...

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    /thread gewonnen door Cookie :+

13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Niet helemaal duidelijk gemaakt in mijn vorige post, maar inmiddels vind ik dat ook!

In Call of Duty vond ik het zwaar storend als je weer door een heli, nuke of hunter killer neer werd gehaald omdat je bijna niets kan doen als noob. In Battlefield voegen voertuigen ook echt iets toe aan het spel en zijn ze voor iedereen beschikbaar.

Wanneer je zelf in een tank stapt lukt het prima om wat kills maken, hoe noob je ook bent. En vice versa ben je als infantry zeker niet kansloos tegen een tank. Zo ook 'Air superiority' met je team hebben gedurende een potje is ontzettend handig, maar wanneer je het tegen hebt ben je nog niet kansloos.

Op deze manier krijg je echt het gevoel van oorlog met complete chaos. Hierin heeft BF mij echt verbaasd hoe goed het werkt t.o.v. andere games.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarschijnlijk Dragons Teeth art.

15. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    34 Xbox360...mijn vriendin ook 34 xbox 360...samen spelen we regelmatig romantisch BF4...

Zou leuk zijn als de enemies zouden weten dat ze door een meisje geknifed worden...

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Infantery only? Die tank kan er niet door namelijk door die betonblokken :+ en een shotgun in zijn handen..

Nou, je merkt het wel degelijk hoor. Het is vooral belangrijk om samen te werken of tactisch te denken natuurlijk, maar als je een team tegen je hebt die de lucht volledig domineert ben je alleen maar daar op gefocust en zit je zeer waarschijnlijk met nog maar 1 of 2 vlaggen in je bezit.

Laatst bewerkt: 8 mei 2014
  17. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Hoop niet dat het infantry-only wordt, dan zal ik die DLC amper tot niet spelen

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nah is urban warfare alleen. Zullen dus ook wel voertuigen zijn. Alleen zullen er wel stukken afgesloten zijn van voertuigen. Btw links zie je die riot shield waarvan een tijdje geleden een gerucht was.

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Top! :+

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nice :) Ben benieuwd wat er allemaal in zit dit keer.

Overigens zal ik vanavond weer online zijn. Meer gegadigden op de One?

Deel Deze Pagina