[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zou ik zeker toen. Ik had deze titel meer gegund, mede omdat het space combat genre toch al zo onderbelicht is. Gelukkig komen er dit jaar een paar toppers uit... althans dat hopen de fans. Helaas zijn deze releases weer vooral op de PC gericht.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hou op :'-( ik zal star citizen gaan missen nog wel het meest missen met de keuze om voor de consoles te gaan. Die minder gespeelde genres vind je sowieso vaker op de PC

3. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ja het is idd ook pas echt leuk op het moment dat je wat bereikt zoals een nieuw frame, wapen etc. Of als je een item volledig leveled en mod. Want het is wel waar dat je er een beetje tijd in moet stoppen om echt te kunnen genieten. Ik heb sinds ik het speel zo ongeveer de hele wiki en forums gelezen om een beetje te begrijpen wat ik nou eigenlijk moest doen en hoe bepaalde dingen werken in de game. En toen ik dat eenmaal een beetje begreep viel alles op zijn plek voor mij. Ben nou ook eenmaal zo'n gamer die er van houdt om in menus te pielen, een build wil maken en proberen etc. Al met al is het gewoon veel meer als dat ze je in de "tutorial" laten zien want dat slaat nergens op haha.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hmmm Resogun is wel eventjes leuk. Ik kan verder geen titel verzinnen helaas =(

Maar ik geloof dat ik daar redelijk alleen in sta op dit forum, misschien nog samen met Cpt Cook.

Tot nu toe vind ik de games op de PS4 echt vies tegenvallen. De laatste keer dat mijn PS4 aan is geweest kan ik mij uberhaupt niet herinneren. Ik hoop dan ook dat de gelekte E3 lijst waar is.

5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Oh je staat niet alleen hoor Kevf;)

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Mijne ook. Heb lego marvel en kz gratis gehad. Tomb raider, infamous en thief gekocht. Allemaal meh. Deze week child of light. Die ga ik sowieso spelen. Maar ik moest het wel in feb kopen want dat was enige keer dat ik het met personeelskorting kon kopen

Laatst bewerkt: 8 mei 2014
  7. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Battlefield 4 is erg tof en weinig tot geen lag/rubberbanding problemen meer momenteel, Child of Light is een mooie sidescrolling platform RPG en is voor 1,5 tientje zeker de aanschaf waard en Stick it to The Man is ook een geinige game. (laatste is deze maand gratis via Playstation Plus)

Weet iemand of dat Bound by Flame wat is? Is een RPG die vandaag of morgen uit komt, maar heb er weinig over gehoord.

@UpInSmoke

Tomb Raider meh ? Ik hoor alleen maar goede verhalen. Zeker over de definitive edition.

Laatst bewerkt: 8 mei 2014
  8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Zeurpietjes :+

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Er is een heel topic over Bound by Flame.

En ja die andere games zoals cod/ac/bf kunnen mij gewoon niet boeien. Ik heb geen spijt van mn ps4. Ik wacht rustig :)

10. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Bound by Flame is behoorlijk middelmatig en ziet eruit als een matige PS3 game. Als je een RPG wilt zou ik Child of Light halen ( bevalt prima tot nu toe maar wel een old school RPG met turnbased combat ) en anders wachten op een betere westerse RPG.

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    En FF14? Lijkt me wel een game voor jou...

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Is dat maandelijks betalen of is dat die nog moet uitkomen

13. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Is een MMORPG maandelijks betaling, maar echt een goed MMORPG verveelt geen seconde.

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja nee. I aint paying haha. Ben momenteel verslaafd aan dota2 op pc. F2p

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    MMO met idd een abo...eerste maand is echter gratis, daarin kun je al veel doen. Maandje extra erbij en 'klaar'.

Ik heb ook geen zin in die abo, maar het spel bevalt me tegen verwachting echt zeer goed. Ga ook geen maandelijkse abo afsluiten, maar zo nu en dan een maandje, als er DLC uit is ofzo.

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ben t helaas ermee eens dat de ps4 start games de slechte in console geschiedenis zijn, en al die gerycyclede ps3 games moet ik niet maar heb hoge verwachtingen voor wolfenstein en watchdogs

17. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
  18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Is het trouwens nog zo dat jevelke maand gratis games krijgt met ps plus? Geld dat ook voor de ps4

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Paar posts hierboven wordt dat ook genoemd. Misschien wel leuk als je de posts een beetje doorleest in plaats van alleen vragen stelt en wacht op antwoord. :D

Deel Deze Pagina