FM5 [Finished] XBWr Clio V6 Trophy [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Surreallistic, 4 apr 2014.

1. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Succes daar mee man, hoop niks ernstigs!

2. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Galblaas verwijdering. Morgenochtend om 4.15u gaat de wekker af! 7uur in Rotterdam zijn, 8 uur opereren. Hopelijk dezelfde dag weer naar huis en anders 1 nachtje overblijven. Niks spoed of heel ernstig dus, maar het blijft een ingreep onder volledige narcose. Dus ja, best wel spannend. Nu nog ff ontspannen in de Rivals, daarna mn bed maar s opzoeken.

3. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Ik ben al erg ver met een compilatie te maken van de vorige race. Als iedereen zijn highlights zou willen posten zou mij dat een hoop werk schelen :D !

Succes sur ;)

4. Aragnite

Aragnite XBWRacing!!

Leuk Bevonden:
    25
    Succes Sur!! Beterschap aan je moppie alvast!!

5. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Wat een race gister!! Normaal ben ik altijd iemand van de achterhoede. Met wat proefdraaien in de Porsche Cup was dat niet anders. Dit keer eens wat meer geoefend dan alleen wat rondjes warmdraaien en dat loonde. Ik zag dat mijn oefentijden goed mee konden met andere oefentijden en ook met warmrijden ging het lekker.

In de kwalificatie kwam het er niet uit, veel te voorzichtig gereden en dirty, 9e uit 10. De eerste heat ging ik wel lekker weg, ik deed mee in de drukte maar inhalen in een echte duel doe ik niet al te vaak en er was weinig ruimte. Helaas kwam Iced van binnen naar buiten en anticipeerde ik niet goed waardoor ik in de verdrukking zat en de bandenstapel raakte, waar ik even niet wegkwam. Iemand die achter mij zat, denk Demon? was natuurlijk niet bedacht op een stilstaande auto en knalde voor ik kon proberen weg te rijden bovenop me. Veel schade en achterstand en een verplichte pit. De 9e plaats kunnen behalen maar dat was het dan ook.

In heat 2 starte ik daarom als tweede en in de eerste bochten was ik Demon voorbij. 1e rijden is niet echt mijn ding want dan wordt ik nerveus en ga ik fouten maken. Wie ligt daar zo ver vooraan? hoorde ik roepen :D Want de voorsprong werd groter en groter. Ik reed zelf scherpe tijden in de 1.31 en 1.32 laag. In de angst weer een grote fout te maken ging ik te voorzichtig rijden en zakte mn tijden naar de 1.33 en 1.34, maar wel clean. Na 7 of 8 rondjes van de 10 lag ik nog eerste, maar was het gat gedicht. 3 coureurs gingen me nog voorbij na wat schoonheidsfoutjes maar ik kon als 4e over de finish komen, dat smaakte naar meer! Alleen belemmerde ik Divimus in de laatste meters de weg, anders was hij me mss nog voorbij gekomen. Dat heb ik opgelost door een pm te sturen en Divimus in heat 3 de ruimte te geven mij in te halen (ook omdat hij toch wel sneller was, maar ik had anders strakker kunnen verdedigen).

In heat 3 random start, starte ik in de voorste helft. Meteen goed weg en kunnen profiteren van fouten en een botsing van anderen en weer de leiding gepakt. Nu was er met maar 7 rondjes wat mogelijk. Helaas was er nu geen grote voorsprong en door de druk en een paar snellere tegenstanders moest ik er twee voor laten gaan, maar een podiumplaats kon ik behouden, en daar ben ik trots op! Mijn 2e podiumplek ooit. De eerste was bij een van de eerste Forza 4 cups.

Genieten om zo lekker echt mee te kunnen doen met de rest van het veld, hopelijk gaat dat de rest van de cup ook lukken ;)

Ik ken het hoor, Ik had een paar jaar niet geraced, en maanden om de laatste plaatsen gereden, vaak met grote gaten, maar gister 9e, 3e en 4e, dus dan kan jij het ook ;)

Wat mij zelf betreft had ik mss ook meer afstand moeten houden van Iced en daar niet buitenom moeten gaan. Daarom verwijt ik hem het niet. Maar ik snap jouw positie ook wel.

Netjes gedaan! Ik kon je lang verdedigen, maar ik zag dat er achter jou weer een gat was, dus heb voorzichtig gereden uit angst een grote fout te maken door jouw hete adem in mn nek ;) Ik dacht als jij me dan voorbij gaat verlies ik niet meteen een heleboel plaatsen, dus ik was al lang blij :)

Mss had ik ook niet in dat gat moeten duiken, volgende keer beter ;)

Ik heb al zin in volgende week, geweldige cup!

Laatst bewerkt: 8 mei 2014
  6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Erg jammer dat ik er niet bij kon zijn! :mad: Maar even goed maken in Atlanta!

7. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Als jij en Lawaai ook aansluiten en de rest is er ook, dan 12 man in de Clio volgende week.

8. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Dat word duwen en trekken, gezellig. :thumbs:
    Dit voorspelt ook veel goeds voor toekomstige cups imo, na de NL release zullen de lobby's overvol zitten. :) :) :)

9. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Ik ben! ! Heb er super veel zin in... denk dat er nog genoeg fout zal gaan, maar waar er fouten gemaakt worden zijn er ook genoeg mooie acties... de één spint garen bij de ander zijn fout :)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

10. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Leuk om te lezen en goed gedaan Alpha! Weer een podium kandidaat erbij, er komt regelmaat in8), maar kan ook misschien komen doordat long Beach niet in FM 3 of 4 zat en dat iedereen dus ''gelijke'' kansen heeft, maar niettemin goed gedaan en oefening heeft dus resultaat......ja volgens mij was dat vorige podium bij de eerste seat Leon sc cup, werd dus wel weer een keer tijd ;)

Laatst bewerkt: 8 mei 2014
  11. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Wat is het youtube kanaal, kan deze niet vinden op de frontpage...

12. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Xbox One staat in de bestelling, welke stappen moet ik morgen doen om Forza 5 te kunnen bemachtigen via Uk of USA? Begreep dat je je locale op dat land moet zetten en giftcard moet kopen om nu spellen digitaal te kunnen kopen in de valuta van dat land.

13. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Youtube kanaal is xbwracing. Als je ook wil uploaden kan je ff pm sturen krijg je ww! :)

Nice! Er waren wat veranderingen waarna ik niks meer gekocht heb. Je kan even bij het algemene xbox one topic kijken. :)

14. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Had ik al gedaan maar het is nog een beetje onduidelijk. Hopelijk heb ik hem morgen binnen en dan pruts ik er wel even mee.

15. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Dat zijn dan dus 13 coureurs dinsdag als iedereen er is. Tijd om mijn chinese vriend erbij te halen......
    Ho-Lee-Fok

;-)

16. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Ik heb met PayPal bij target.com xbox-giftcards gekocht en die op m'n one gezet, zo doe ik m'n aankopen in de US store.

17. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Creditcard, PayPal.... beide werken

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

18. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Heb beide dus dat moet wel goed komen.

19. lawaai